تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
plusresetminus
دادستان دیوان محاسبات کشور مطرح کرد:

واریز ۴۶ هزار میلیارد تومان یارانه به حساب‌های مردم

حزب الله:دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: در راستای اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌های ۴۶ هزار میلیارد تومان به حساب‌های مردم وارد شده است.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۷۰۷
واریز ۴۶ هزار میلیارد تومان یارانه به حساب‌های مردم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی کامیار، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات لرستان، با اشاره به طرح جدید توزیع عادلانه یارانه‌ها در جامعه، اظهار کرد: در این طرح ۴۶ هزار میلیارد تومان وارد حساب‌های مردم شد.
دادستان دیوان محاسبات کشور ریسک پذیری و شجاعت دولت را قابل تمجید دانست و افزود: برای اجرای عدالت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری همه باید بسیج شوند.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، مردمی بودن مدیران را امر مهمی دانست و گفت: مدیران با عملکرد درست و کارآمد باید سعی در حل مشکلات مردم داشته باشند.
وی به نقش دستگاه‌های نظارتی و دیوان محاسبات در دستگاههای اجرایی کشور اشاره کرد و افزود: دیوان محاسبات نقش مهمی در فائق آمدن بر مشکلات دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان به تعطیلی برخی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها در لرستان و بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تعاون، کار جهادی و عملیاتی کردن شعار مقام معظم رهبری در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم.
در ادامه فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز با اشاره به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های گوناگون به ویژه مبارزه با بیماری کرونا، گفت: انقلاب اسلامی یک ایستگاه تاریخی و الگوساز بوده و هست.
وی با اشاره به طرح تحول اقتصادی کشور، دولت، ملت و کشور آمادگی لازم برای اجرای این طرح بزرگ اقتصادی را  دارند، عنوان کرد: ذخیره کافی اقلام اساسی در استان داریم بنابراین جای نگرانی نیست و مردم به شایعات توجه نکنند.
در ادامه روح‌الله اکبری، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های دیوان محاسبات کشور، گفت: شرایط مالی و اعتباری کنونی کشور نیازمند انسجام بین دستگاه‌های مختلف است تا ضریب بهره‌وری مالی در کشور ارتقا یابد.
اکبری ناکارآمدی و فساد را موجب کاهش تراز عملیاتی دولت دانست و تصریح کرد: باید با نظارت و گزارش عملیاتی، اتصال به سامانه ثنا برای بارگذاری گزارشات دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع فساد در جامعه و دستگاه‌های اجرایی کمک کنیم.
در ادامه جمالی‌نژاد، مدیرکل جدید دیوان محاسبات لرستان نیز نظارت را امری جدی در جهت گره‌گشایی و رفع مشکلات مردم دانست و افزود: نظارت میدانی از طرح‌ها و تقویت حسابرسی عملکرد در کنار سیاست پیشگیرانه با تمرکز بر مسائل مهم استان با رویکرد فناورانه  از مهم‌ترین برنامه‌های دیوان محاسبات استان است.
در ادامه علی سالاروند، مدیرکل محیط زیست لرستان، نیز با اشاره به آلودگی شدید هوا از ابتدای امسال تا کنون گفت: امروز بیستمین روز آلوده در لرستان است.
سالاروند، از بین رفتن پوشش گیاهی و  سد سازی توسط کشورهای همسایه در کنار تخریب محیط زیست را مهمترین عامل ایجاد این آلودگی عنوان کرد.
صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان نیز گفت: هلال احمر لرستان ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی را جذب کرده است و از موفق‌ترین  جمعیت‌های هلال احمر کشور بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین