تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
plusresetminus
حزب الله: در جلسه ای سه ساعته و به ریاست دکتر عبداللهی استاندار البرز پیشرفت فیزیکی و موانع پیش روی پروژه ملی قطار شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۷۰۴
پیشرفت فیزیکی و موانع اجرایی پروژه ملی قطار شهری بررسی شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در جلسه ای به ریاست دکتر عبداللهی استاندار البرز و با حضور امیر جاویدپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، مصطفی سعیدی شهردار، جواد چپردار رئیس شورای اسلامی شهر کرج، عباس سعیدی کیا سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی، پیمانکار و مشاورین پروژه ملی قطار شهری، گزارشی از آخرین پیشرفت فیزیکی، اقدامات در دستور کار و موانع اجرایی مطرح و پیرامون آنها تصمیم گیری شد.
در این جلسه سه ساعته که در محل استانداری البرز برگزار شد، مقرر گردید تا پیمانکار تغییرات محسوسی را در روند اجرایی پروژه ظرف ده روز آتی ایجاد نماید و در ادامه استاندار البرز نیز بر بازدید مستمر از روند اقدامات تاکید کرد.
بازدید از محل پیشنهادی جهت تامین دپوی قطار شهری که در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان البرز نیز مطرح شد، از دیگر مصوبات جلسه بود و مقرر گردید تا پیگیری های لازم جهت تحقق قول مساعد ریاست محترم جمهوری اسلامی در این خصوص صورت پذیرد.
دکترعبداللهی استاندار البرز در پی ارائه گزارشِ کار از سوی مصطفی سعیدی شهردار کرج و در راستای رفع مشکل تامینِ ناوگان جهت راه اندازی ایستگاه های قطار شهری که اخیراً نیز سردار وحیدی وزیر کشور در بازدید از قطار شهری در خصوصِ آن قول مساعد داده بود، جهت پیگیری این موضوع از طریق وزارت کشور و سایر نهادهای ذیربط قول مساعد داد.
مشکلات مالی پروژه و استفاده از ظرفیت و توانِ بخش خصوصی در راستای تکمیل پروژه ملی قطار شهری از دیگر موضوعات مطروحه در جلسهِ سه ساعته ارائه گزارشِ کار بود که با تاکید استاندار البرز مقرر شد تا موضوع احداث مجتمع های ایستگاهی با مشارکت سرمایه گذار خصوصی در دستور کار پیمانکار و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج  قرار گیرد.در پایان مقرر گردید تا جلساتِ مانع زدایی و بررسی روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه قطار شهری به صورت مستمر تداوم یابد تا با حمایت دولت شاهد افتتاحِ اولویت بهره برداری در دوره ششم مدیریت شهری کرج باشیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین