کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جدایی دیبالا از یوونتوس قطعی شد

ایسنا , 22 ارديبهشت 1401 ساعت 9:38

حزب الله:
نایب رئیس باشگاه یوونتوس اعلام کرد که با دیبالا برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند و این بازیکن در پایان فصل جاری بیانکونری را ترک خواهد کرد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پائولو دیبالا یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار یوونتوس در سال های اخیر بوده است. این بازیکن به جدایی از یوونتوس نزدیک شده است و آخرین روزهای خود را در این تیم سرشناس تجربه می کند.
پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس اعلام کرد که با دیبالا برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند. او گفت: دیبالا را از همه نظر چه عملکرد او در میدان و چه برخورد او در بیرون از مستطیل سبز مورد ارزیابی قرار دادیم. به این نتیجه رسیدیم که نمی توانیم با او ادامه دهیم. نمی توانیم خواسته‌های این بازیکن را برآورده کنیم و پیشنهاد مالی او بسیار بالاست.
او ادامه داد: دیبالا بازیکن سرشناسی است و طبیعی است که رقم بالایی بخواهد اما ما نمی توانیم پیشنهاد بالای این بازیکن را برآورده کنیم و به همین خاطر بهتر است که این ارتباط تمام شود.
دیبالا مشتریان زیادی دارد و به احتمال خیلی زیاد راهی اینتر می‌شود.
ندود درباره کیلینی هم گفت: کیلینی نماد باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیاست. او باید تصمیم نهایی را بگیرد. ما آماده ایم تا هر تصمیمی را که کیلینی می گیرد قبول کنیم. برای این بازیکن آرزوی موفقیت می کنیم.


کد مطلب: 281630

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/281630/جدایی-دیبالا-یوونتوس-قطعی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com