تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
plusresetminus
حزب الله:دارنده چندین مدال طلای آسیا و جهان در رده‌های سنی مختلف از بی توجهی مسئولان گلایه کرد.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۵۴۹
گلایه قهرمان کشتی جهان از بی توجهی مسئولان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رحمان عموزاد درباره میزان حمایت و توجه مسئولان گفت: متأسفانه مسئولان استان هیچ نگاهی به من نکردند، نه تنها به من، به کل کشتی‌گیران شهر توجهی نشد. من برای مردم عزیزم مدال می‌گیرم که آن‌ها همیشه به من لطف داشته‌اند. در این ۶-۷ مرتبه‌ای که مدال گرفتم، مسئولان فقط عکس یادگاری گرفتند و رفتند.
رحمان عموزاد کشتی گیر آزادکار خلیل شهری استان مازندران با ۲۰ سال سن، ۲ مدال طلای نوجوانان آسیا، ۲ طلای نوجوانان جهان، طلای جوانان جهان و طلای بزرگسالان آسیا را در کارنامه دارد.
عموزاد که به عنوان ملی‌پوش وزن ۶۵ کیلوگرم تیم کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شده، گفت: کادر فنی و رئیس فدراسیون بعد از مسابقات جهانی نروژ چرخه را در هر وزن اعلام کردند. چند نفری که در جهانی مدال گرفته بودند از جام تختی و مرحله نهایی انتخابی باید کارشان را آغاز می‌کردند، اما چند نفری که مدال نگرفتیم، در مسابقات کشوری کشتی گرفتیم که آنجا اول شدم. همچنین در مسابقات قهرمانی آسیا هم قهرمان شدم و با این چرخه برای جهانی ۲۰۲۲ صربستان انتخاب شدم و امیدوارم ناکامی جهانی نروژ را در بلگراد جبران کنم. می‌دانم ۶۵ کیلوگرم یکی از سخت‌ترین وزن‌های کشتی دنیاست، اما مهم این است که من نماینده کشتی ایران هستم و هر روز بیشتر و بیشتر تمرین می‌کنم که خوش‌رنگ‌ترین مدال را آنجا بگیرم.
مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین