کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هدفگذاری احداث چندین بازار روز سازه سبک در محلات کلانشهر کرج طی سال جاری

21 ارديبهشت 1401 ساعت 10:42

حزب الله:
شهردار کرج گفت: با ارسال لایحه به شورای اسلامی شهر و در راستای سیاست محله محوری، احداث چندین بازار روز سازه سبک طی سال جاری در کانون های جمعیتی و محلات کم برخوردار سطح شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی سعیدی اظهار داشت: شهرداری کرج در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال از محل بازار روزهای تحت پوشش درآمدزایی داشت که نگاهِ مدیریت شهری به این حوزه خدمت رسانی می باشد و با تقویت نظارت ها، رضایتمندی شهروندان از عملکرد این مجموعه ها افزایش یافته است.
وی افزود: با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و تورم حاکم بر قیمت ها و با عنایت به اینکه اجناس در بازار روزها با قیمت های مصوب و پوشش نظارتی توزیع می شوند، استقبال مضاعف شهروندان از بازار روزها را شاهد هستیم که البته هر چه خریدِ روزانه شهروندان به سمت حضور در مجموعه های متمرکز همچون بازار روزها سوق پیدا کند، در کاهش ترافیک و سایر مشکلات شهری نیز تاثیر مثبتی می گذارد.
کلیددار کلانشهر کرج اضافه کرد: در همین ارتباط مقرر گردیده تا اراضی مستعد راه اندازی بازار روزهای سازه سبک که تعداد غرفه های آنها محدودتر خواهد بود، در سطح محلات و مناطق سطح شهر شناسایی شوند و پس از تائید شورای اسلامی شهر و با همکاری تولیدکنندگان و افراد با سابقه نسبت به واگذاری آنها جهت بهره برداری اقدام شود.


کد مطلب: 281545

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/281545/هدفگذاری-احداث-چندین-بازار-روز-سازه-سبک-محلات-کلانشهر-کرج-طی-سال-جاری

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com