تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
plusresetminus
حزب الله: رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تلاش اعضای این شورا بر انسجام و تثبیت مدیریت شهری است.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۵۴۴
اولویت نخست برای اعضای شورای شهر کرج حفظ انسجام و همدلی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جواد چپردار در نطق پیش از دستور پنجاهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در ایام اخیر و درجلسات گذشته تعدادی از اعضای شورای شهر درخواست استیضاح شهردار کرج را به هیأت رئیسه شورا تقدیم کردند که بر اساس قانون موعد طرح استیضاح و جلسه را اعلام کردیم.
وی ادامه داد: در روزی که جلسه استیضاح مقرر شده بود برخی از اعضای استیضاح کننده به جهت اخذ نظر دیگر اعضای شورای شهر تقاضای فرصت بیشتری برای بررسی عملکرد و تذکرات قبلی در مجموعه مدیریت شهری را داشتند.
چپردار گفت: بر این اساس با هیات رئیسه شورا مکاتبه ای انجام دادند و به جهت ایجاد انسجام و همدلی بیشتر اعضای شورا و حفظ مصالح شهردر خواست تعویق طرح استیضاح را نموده تا در بررسی عملکرد شورا و مدیریت شهری جلسات تعاملی داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: از آنجا که اولویت اول برای اعضای محترم شورا انسجام و همدلی است فارغ از هر گونه اختلاف در سلایق که امری طبیعی است و به دور از منفعت طلبی با تاکید بر مصلحت شهر و مطالبات مردم به اتخاذ تصمیمات نهایی خواهیم رسید.
وی گفت: پس از این درخواست، اعضای شورا جلسات متعددی در جهت بررسی عملکرد، همدلی و انسجام بین اعضا داشتند و این اتفاق مهم و مبارک ادامه خواهد داشت و برای همه ما اولویت اول همدلی، انسجام و اهتمام در مطالبات شهری است که تحقق این امر اراده اعضای شورای اسلامی شهر کرج بوده و ستودنی است.
چپردار افزود: مورد دیگر برای حفظ مصالح شهر تثبیت مدیریت شهری بدون توجه به حواشی و تمرکز در متن اصلی وظایف و تکالیف در شورا و در مدیریت شهری است که برای ما اولویت دارد.
این مسئول ادامه داد: لذا امروز بعد از بررسی همه عملکردها و جلساتی که برقرار شده برخی از اعضای شورای اسلامی در بررسی و پاسخ به تذکراتی که طی ماه های گذشته به شهردار محترم داده شده است، سئوالاتی را به هیئت رئیسه داده اند که پس از ثبت بر اساس قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و شهرداران به صورت مکتوب به شهردار ابلاغ و طبق قانون، فارغ از هر نتیجه ای که می تواند اقناع و یا عدم اقناع و طرح استیضاح باشد فرآیند قانونی آن طی خواهد شد.
وی تاکید کرد: تذکر، سوال و استیضاح حق قانونی اعضاء و انسجام شورا اولویت اصلی است و تثبیت مدیریت شهرداری در انجام مطالبات مردم نیز جزو اولویت ها است. ما بدون توجه به حواشی تلاش می کنیم برابر تکالیف و مقررات تعیین شده وظایف مان را به طور کامل انجام دهیم.
چپردار بیان کرد: سوالاتی که برخی از اعضای محترم در بررسی پاسخ تذکرات و عملکرد شهردار ارائه نموده اند در هیئت رئیسه ثبت و از طریق رئیس شورا مکتوب به شهردار ابلاغ می گردد تا فرایند حقوقی و قانونی آن طی و نهایی گردد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین