تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
plusresetminus
حزب الله:مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان به برد حساسی مقابل شهر خودرو دست پیدا کردند، گفت: تیم فرهاد مجیدی با برنامه بازی کرد و به پیروزی رسید.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۵۲۷
قهرمانی استقلال ۹۰ درصد قطعی شد/ دیدار با فولاد سخت است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هادی شکوری در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر شهرخودرو اظهار داشت: با توجه به نتیجه‌ای که پرسپولیس به دست آورد، استقلال دچار استرس شده بود. آنها چون می‌دانستند سرخپوشان نتوانستند برابر ذوب‌آهن به پیروزی برسند، برای کسب این سه امتیاز مقابل پدیده دچار استرس بودند و اشتباهات فردی زیادی هم داشتند اما در نیمه دوم بهتر شدند و توانستند در دقایق پایانی با گلی که رمضانی به ثمر رساند، تقریباً ۹۰ درصد قهرمانی خود را مسجل کنند.
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد ارزیابی‌اش از بازی آبی‌پوشان در مقابل پدیده گفت: استقلال نیاز به برد داشت. وقتی پرسپولیس مساوی کرد، مجیدی و یارانش می‌دانستند امتیاز این دیدار می‌تواند فاصله آنها را با پرسپولیس بیشتر کند. در نیمه اول آبی‌ها محتاط بازی کردند البته دچار اشتباه هم بودند اما بازی را به حریف ندادند و سعی کردند ۴۵ دقیقه ابتدایی را مدیریت کنند ولی در نیمه دوم استقلال کاملاً هجومی شد، سراپا حمله کرد و توانست به گل هم دست پیدا کند. مجیدی برای این بازی دو برنامه متفاوت داشت که توانست تاکتیک‌های خود را به حریف دیکته کرده و به یک برد خوب دست پیدا کند.
شکوری با ابراز رضایت از تعویض‌های فرهاد مجیدی تصریح کرد: کادر فنی تعویض‌های به موقع انجام داد البته گاهی تعویض‌ها تأثیری ندارند اما تغییرات به وجود آمده در استقلال مثبت بود و در پایان با همین تغییرات استقلال به پیروزی رسید.
وی در مورد دیدار آینده آبی‌پوشان برابر فولاد خوزستان گفت: استقلال بازی سختی برابر فولاد خواهد داشت، نکونام تیم خوبی را آماده کرده و فکر می‌کند به دنبال اولین شکست استقلال است تا بتواند رکورد آبی‌پوشان را شکست دهد. بازی در اهواز برگزار خواهد شد و بازیکنان فولاد با شرایط آب و هوایی آنجا کاملاً هماهنگ هستند. استقلال هم اگر می‌خواهد مقابل فولاد به برتری برسد و قهرمانی‌اش را قطعی کند، باید با یک برنامه‌ریزی خوب و تمرینات منظم آماده‌ها را مقابل فولاد به میدان بفرستد تا بتواند به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.
شکوری در خصوص حضور پررنگ تماشاگران استقلال در دیدار برابر پدیده گفت: دو سال بود که شاهد حضور تماشاگران نبودیم و تنها سکوت را در ورزشگاه تجربه می‌کردیم. حتی اگر دو هزار تماشاگر به ورزشگاه بیاید، می‌تواند معادل ۱۰ هزار نفر به حریف فشار بیاورد. استقلال توانست با حمایت هوادارانش مقابل پدیده به پیروزی دست پیدا کند و امیدوارم هواداران خوب استقلال در چهار بازی باقی‌مانده هم تیمشان را تحت هیچ شرایطی تنها نگذاشته و با حمایت از بازیکنان و کادر فنی، یکی از دلایل اصلی قهرمانی استقلال در پایان فصل باشند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین