تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
plusresetminus
حزب الله:طی امروز و فردا برای استان‌های غربی و جنوب غرب کشور، پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۴۸۹
وقوع گرد و خاک در غرب کشور دور از انتظار نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سه شنبه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه‌های زاگرس مرکزی در کردستان، همدان، مرکزی و لرستان، دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین و البرز، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.
چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال استان‌های همدان، مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین و البرز، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
پنجشنبه و جمعه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در نیمه جنوبی کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.
شنبه دامنه‌های زاگرس مرکزی در همدان، مرکزی، قم، شمال اصفهان، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین و البرز و سمنان، شرق گیلان، مازندران و گلستان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.
طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه شرایط برای تشکیل گرد و خاک بر روی عراق مهیاست، از این رو برای استان‌های غربی و جنوب غرب کشور در این دو روز پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست. همچنین نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج هستند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین