تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
plusresetminus
حزب الله: مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: نصب هرگونه پلاکارد، داربست و تابلوهای تبلیغاتی باید با مجوز سازمان زیباسازی شهرداری صورت بگیرد.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۴۷۹
طرح ضربتی برخورد با سد معبر در منطقه ۶ اجرا شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منوچهر غفاری اظهار کرد: با هدف حفظ و افزایش بهداشت روان شهروندان و زیباسازی بصری سطح شهر، پاکسازی تابلوهای غیرمجاز انجام شد.
وی افزود: پاکسازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می‌گیرد.
غفاری با بیان اینکه نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل دخیل در بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است، عنوان کرد: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیرگذار هستند بلکه منجر به بروز حوادث و خطرات احتمالی برای شهروندان می‌شوند.
وی اظهار داشت: طبق قانون نصب هرگونه پلاکارد، داربست، تابلوهای تبلیغاتی مانند بیلبورد، استند و تابلوهای معرف کاربری اصناف مربوط به اشخاص حقیقی یا حقوقی، دیوارنویسی، پوسترهای کاغذی، برچسب باید با مجوز سازمان زیباسازی شهرداری صورت بگیرد.
این مسئول سد معبر را یکی از مشکلات موجود در سطح مناطق برشمرد و افزود: در همین راستا، به منظور ساماندهی و جلوگیری از تجمع عاملان سد معبر و بساط گستران در میدان باغستان غربی و معابر سطح منطقه، طرح ضربتی مقابله با سد معبر اجرایی شد.
مدیر منطقه ۶ کرج با بیان اینکه سد معبر موجب تضییع حقوق شهروندان و نازیبایی چهره شهر می‌شود، تصریح کرد: در کنار ایجاد سد معبر توسط کسبه، دستفروشان نیز بر این معضل افزوده‌اند که لازم است در کنار مسئولین شهرداری، دیگر نهادهای مربوطه چون مجمع امور صنفی و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی هم در رفع این معضل همکاری داشته باشند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین