تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
plusresetminus
حزب الله: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: در سال گذشته ۵۷ پرونده مربوط به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ بررسی شد.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۴۵۹
رسیدگی به ۵۷ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده‌ای در البرز
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی زندی‌فر صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های راهداری استان البرز اظهار کرد: در سال گذشته ۱۴ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش‌های کالا و مسافر طی یک جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ۴۳ پرونده تخلفاتی نیز مربوط به شرکت‌های حمل و نقل بخش کالا و مسافر طی ۱۱ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۱ مربوط به حمل بار بدون بارنامه، رعایت نکردن مقررات حمل و نقل، پروتکل‌های بهداشتی، فقدان تجهیزات ایمنی و حرکت در مسیر غیرمجاز بوده و عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۲ نیز شامل سوءاستفاده از شناسه ملی و کد پستی، تغییر مبلغ کرایه در بارنامه، عدم نظارت مدیر فنی، پرداخت نکردن کرایه راننده و نبود تجهیزات ایمنی می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۶ شرکت حمل و نقل کالا، مسافر در استان فعالیت دارند، گفت: مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام شود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۱ فقره پرونده حریم قانونی راه نیز توسط اداره حقوقی راهداری البرز بررسی شد، افزود: همچنین در این مدت هزار و ۱۱۷ فقره پرونده سرقت تابلو و علائم نیز در استان تشکیل و پیگیری شده است.
زندی‌فر متذکر شد: وجود تابلو و علائم نقش مؤثری در ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی دارد و از آنجا که سرقت این تجهیزات جاده‌ای جان رانندگان و کاربران جاده‌ای را به خطر می‌اندازد به منظور حفظ ایمنی مردم برخورد با سارقان توسط نهادهای قضائی و انتظامی برای پیشگیری از سرقت مجدد به طور جدی انجام و پیگیری حقوقی انجام می‌شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین