کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش مجیدی به فاصله ۶ امتیازی با پرسپولیس/ توصیه به آبی‌پوشان

مهر , 20 ارديبهشت 1401 ساعت 11:01

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر شهرخودرو و تداوم صدرنشینی گفت: از بازیکنانم ممنونم که سرسختانه جنگیدند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کردند.


 دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.
فرهاد مجیدی در این مورد گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی بسیار سختی داشتیم. شهرخودرو نسبت به نیم فصل اول بسیار تغییر کرده و بازی را برای ما سخت کرده است. با این حال به بازیکنانم تبریک می گویم که اینقدر سرسختانه جنگیدند. با این حال فردا باید به فکر بازی با فولاد باشند. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.
وی ادامه داد: مهم این بود که بازیکنان ما تمرکزشان را تا دقایق پایانی حفظ کنند و به پیروزی برسند. تیمی که روبروی ما بازی می کرد بسیار منظم بود و همین کار را برای ما سخت کرده بود. شهرخودرو با حضور آقای سیدعباسی بسیار متفاوت شده و یکی از تیم هایی است که در طول ۹۰ دقیقه منظم بازی می کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه پیرامون حفظ فاصله ۶ امتیازی تیمش با پرسپولیس خاطرنشان کرد: کاری به نتایج تیم های دیگر نداریم و هر بازی به فکر همان دیدار هستیم. الان هم به بازیکنانم تاکید کرده ام که فقط امشب را حق دارند خوشحال باشند و فردا نباید در مورد دیدار با شهرخودرو صحبت کنند و باید تمرکزشان را روی دیدار با فولاد بگذارند.


کد مطلب: 281456

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/281456/واکنش-مجیدی-فاصله-۶-امتیازی-پرسپولیس-توصیه-آبی-پوشان

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com