کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

هیچ دانش‌آموزی در البرز سرخک نگرفته است

ایسنا , 20 ارديبهشت 1401 ساعت 10:00

حزب الله:مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: تا کنون حدود ۱۷ درصد از دانش آموزان ۵ تا ۱۲ سال استان در مقابل کرونا واکسینه شده و واکسیناسیون دانش آموزان ۹ تا ۱۸ سال هم تقریبا به طور کامل انجام شده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی حجرگشت  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۲۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در البرز مشغول تحصیل هستند، اظهار کرد: از زمان حضوری شدن مدارس تا کنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا و سرخک در بین دانش آموزان استان گزارش نشده است.
وی با اشاره به آمار واکسیناسیون کرونا توضیح داد: تا کنون حدود ۱۷ درصد از دانش آموزان ۵ تا ۱۲ سال استان در مقابل کرونا واکسینه شده و واکسیناسیون دانش آموزان ۹ تا ۱۸ سال هم تقریبا به طور کامل انجام شده است.
این مسئول توضیح داد: واکسیناسیون دانش آموزان ۵ تا ۱۲ سال جزء برنامه الزامی آموزش و پرورش نیست و در حد اطلاع رسانی و ترغیب والدین برای تزریق واکسن به فرزندشان پیگیری می‌شود.
حجرگشت با اشاره به چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان ادامه داد: هر چند الزام رعایت فاصله اجتماعی برداشته شده ولی دانش آموزان همچنان ملزم به استفاده از ماسک هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز توضیح داد: خوشبختانه با واکسیناسیون عمومی شاهد کنترل بیماری کرونا در کشور هستیم و امیدواریم روزی برسد که همه چیز به روال قبل بازگردد.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود به برنامه تغذیه رایگان دانش آموزان در مدارس مناطق محروم استان اشاره کرد و افزود: این طرح از دیروز آغاز شده و در ۹۷ مدرسه در مناطق کمتر برخوردار اجرا و حدود ۳۵ هزار نفر ازدانش آموز را زیر پوشش قرار می‌دهد.


کد مطلب: 281435

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/281435/هیچ-دانش-آموزی-البرز-سرخک-نگرفته

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com