کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور فعال هلدینگ ماهان در دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن

19 ارديبهشت 1401 ساعت 13:42

حزب الله:هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در دوازدهمین همایش و نمایشگاه صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار حضور فعال دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از  روابط عمومی گروه مالی گردشگری، هلدینگ ماهان در این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۷۲ مترمربع آخرین دستاوردها را ارائه کرده اند.
مدیران شرکت های احیا استیل فولاد بافت، مجتمع فولاد صنعت بناب و توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان با حضور در نمایشگاه پاسخگوی مقام های بازدید کننده ، مدیران  شرکت های فولادی و همچنین عموم بازدیدکنندگان در خصوص دستاوردها هستند.
همزمان با مراسم افتتاحیه 
دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به آینده ، میزگرد تخصصی با عنوان " بررسی چالش ها و فرصت های صنعت فولاد" برگزار شد.
محمدحسین بصیری مدیرعامل هلدینگ ماهان در این میزگرد  تخصصی در سخنان کوتاهی بر لزوم توسعه صنعت فولاد در کشور تاکید کرد و گفت: در توسعه صنعت فولاد حتما باید به سمت توسعه فولاد کیفی حرکت کنیم.
بصیری پیشنهاد کرد که مسئولان برای تصمیم گیری در خصوص مسائل کلان صنعت فولاد از مشورت نخبگان و بزرگان بخش خصوصی هم بهره بگیرند.
دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز  صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار که از امروز ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده است، تا ۲۱ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.


کد مطلب: 281389

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/281389/حضور-فعال-هلدینگ-ماهان-دوازدهمین-همایش-نمایشگاه-چشم-انداز-صنعت-فولاد-سنگ-آهن

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com