تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
plusresetminus
حزب الله: ملی‌پوش ووشوی ایران گفت: مسئولان برگزاری مشکلی برای آغاز مسابقات نداشتند و این دولت چین بود که مخالفت کرد و به نظرم موضوع مشکوک است.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۳۸۳
دارنده ۳ طلای بازی‌های آسیایی: هنوز نتوانسته‌ام با لغو مسابقات کنار بیایم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محسن محمدسیفی درباره لغو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو و موکول شدن این رقابت‌ها به یک سال دیگر، توضیح داد: قطعا این اتفاق به سود هیچ رشته‌ای نبود و شرایط الان جوری شده که همه چیز بهم ریخته است. الان یک نفر سرباز می‌شود، یک نفر کلا کنار می‌رود و کلا هم آرزوهای زیادی بر باد رفت. این موضوع نیز تنها برای کشور ما نیست و همه کشورهای شرکت کننده چنین مشکلی دارند.
او گفت: موضوع خیلی عجیب است. مسئولان برگزاری چین می‌گویند شرایط عادی است و مشکلی برای برگزاری بازی‌ها نداریم، اما دولت چین این اجازه را نمی‌دهد. ما ۲۵ اردیبهشت انتخابی داشتیم و قطعا اتفاقات خوبی می‌افتاد، اما از شنیدن این خبر دو سه روز می‌گذرد و من واقعا هنوز نتوانسته‌ام با آن کنار بیایم.
دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی با اشاره به مشکوک بودن این اتفاق توضیح داد: واقعا معلوم نیست موضوع چیست، اگر بخاطر کرونا بود که در اوج همین بیماری کرونا مسئولان کشور چین مسابقات المپیک زمستانی را برگزار کردند، اما الان چندین مسابقه مهم از بین رفت. المپیک جوانان که کلا لغو شد، بازی‌های آسیایی و یونیورسیاد نیز به زمان دیگری موکول شدند. شخصا حس می کنم موضوع کرونا نیست.
او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون ووشوی ایران از این اتفاق ناراحت است؟ اظهار کرد: من با آقای صدیقی که صحبت کردم و واقعا ناراحت بودند چون برنامه‌های فدراسیون نیز بهم ریخت. امسال ووشو ۳ - ۴ مسابقه خوب داشت که لغو شدند. المپیک جوانان، یونیورسیاد، بازی‌های آسیایی و بازی‌های جهانی مسابقات خوبی بودند، شاید چون بازی‌های جهانی در آمریکا بود نمی‌شد به دلیل مسائل ویزا شرکت کرد، اما در بقیه مسابقات امکان حضور وجود داشت که متاسفانه خراب شد.
محمدسیفی گفت: خوشحالی از لغو بازی‌های آسیایی برای فدارسیون‌هایی است که برنامه‌های عقب افتاده داشتند و هنوز برای بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی نکرده بودند. همه فدراسیون‌ و ورزشکارهایی که آماده بودند ناراحت هستند. شخصا ۵ ماه از زندگی‌ام زده بودم و برای این مسابقات برنامه داشتم. واقعا ملی‌پوشان ما با گریه از اردوها رفتند.
ملی‌پوش ووشوی ایران در پاسخ به این سوال که با شرایط ایجاد شده تا یک سال دیگر صبر می‌کند که در بازی‌های آسیایی شرکت کند؟ توضیح داد: بازی‌های آسیایی یک مدال طلای دیگر به من بدهکار است. قطعا اگر اتفاقی نیفتد برای چهارمین طلای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم. من از همین فردا هم سر تمرین می‌روم تا برای آینده آماده شوم. امسال یکسری مشکلات شخصی داشتم و به سختی خودم را آماده بازی‌های آسیایی کرده بودم، واقعا اتفاق تلخی بود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین