تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
plusresetminus
حزب الله:مستند «۱۰ دقیقه»(۱۰Minutes) شبکه پرس تی‌وی زندگی حرفه‌ای نادر طالب زاده، مستندساز، مجری، کارگردان و تهیه‌کننده پیشکسوت را مرور کرده است.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۳۶۴
روایت زندگی نادر طالب‌زاده در «۱۰ دقیقه» از پرس تی‌وی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مستند «۱۰ دقیقه» شبکه پرس تی‌وی به مناسبت درگذشت نادر طالب‌زاده، به مرور مسئولیت‌های فرهنگی طالب‌زاده در راستای تحکیم و تبیین اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله دبیری کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیری جشنواره فیلم عمار، حضور مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضویت در هیات اندیشه‌ورز این شبکه می‌پردازد.
مستند «۱۰ دقیقه» همچنین نگاهی دارد به سوابق و تجربه‌های مرحوم طالب‌زاده در حوزه‌های مختلف فرهنگی. مرحوم طالب‌زاده دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ادبیات انگلیسی از دانشگاه راندولف میکن و کارشناسی ارشد کارگردانی سینما از دانشگاه کلمبیا بود. او فعالیت هنری‌اش را از ۱۳۵۹ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های طالب‌زاده می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.
مستند «۱۰ دقیقه» یکشنبه ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی رفت و بازپخش آن ساعت ۰۰:۲۰، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه، ساعت ۱۴:۰۰ سه شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین