تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج گفت: پرونده مطالبات کلان و برخی توافقات گره خورده را امسال با هدف استیفای حقوق شهرداری، ایجاد منابع درآمدی و رعایت قانون ورق خواهیم زد و با حمایت های شورای شهر، در جهت تحقق عدالت اجتماعی گام بر می داریم.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۳۵۴
پرونده مطالبات کلان و برخی توافقات گره خورده را امسال ورق خواهیم زد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی سعیدی در چهل و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن تبریک روز کارگر و روز معلم ضمن قدردانی از شورای ششم برای تعیین تکلیف مجموعه مشارکتی پارک ایران زمین اظهار کرد: قرارداد پروژه مشارکتی «ایران زمین» با محوریت راه اندازی مجتمع تجاری – رفاهی در سال ۱۳۸۸ منعقد ولی به دلیل اختلاف ایجاد شده بین شهرداری و سرمایه گذار مسکوت مانده بود.
 وی ادامه داد: اگر با نگاه امروز و شرایط فعلی به این پروژه نگاه کنیم، شاید واگذاری یا تغییر کاربری این زمین برای شهرداری صرفه اقتصادی بیشتری به همراه داشته باشد ولی به گذشته نمی‌توان بازگشت و هرچقدر تصمیم گیری در خصوص آن کندتر انجام شود، بازخوردی که باید برای مجموعه مدیریت شهری داشته باشد کم رنگ تر خواهد شد.
شهردار کرج گفت: باید با همدلی شورا در خصوص این پروژه تصمیم گیری درستی شود تا شهر و شهروندان از نتایج آن منتفع شوند.
وی توضیح داد: ممکن است تصمیم به واگذاری این زمین یا حفظ آن به عنوان منبع درآمد پایدار گرفته شود تا عواید آن برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استفاده شود.
سعیدی گفت: باور داریم؛ با بررسی اقدامات گذشته و پیگیری ویژه مواردی که بلاتکلیف و معطل مانده اند، می توان ظرفیت بسیار خوبی در جهت احقاق و استیفای حقوق شهر و شهرداری، وصول مطالبات کلان، درآمدزایی و جلوگیری از تضییع حقوقِ شهر و شهروندان را شاهد بود و الحمدلله در سالِ جدید شاهد برداشتن گام های بلندی در همین راستا هستیم.
شهردار کرج در ادامه با تاکید بر ضرورت اتخاذ راه و کار مدونی برای کمک به گروه‌های مردم نهاد، هیئت‌های مذهبی و مجموعه های فرهنگی اتخاذ شود، توضیح داد: لایحه ای در این خصوص تنظیم شده که با تصویب آن میزان و نحوه کمک شهرداری به این مجموعه‌ها در چارچوب مشخصی صورت می‌گیرد.
گفتنی است، پارک ایران زمین در میدان اسبی عظیمیه قرار گرفته و ارزش ریالی آن حدود ۳ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین