تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
plusresetminus
حزب الله:سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از لغو مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار تاسف کرد و گفت: برای برگزاری جام ملت‌های آسیا هم بلاتکلیف هستیم.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۳۲۹
انتقاد شمسایی از تصمیم AFC/ برای جام ملت‌های آسیا هم بلاتکلیفیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،وحید شمسایی در خصوص لغو مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا برای سومین سال متوالی گفت: واقعاً از این اقدام متاسفم. هنوز یک هفته از برگزاری فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا نگذشته است. سرعت شیوع کرونا در دنیا کاهش داشته است و زندگی‌ها دارد دوباره شکل می‌گیرد. اروپا در این چند سال لیگ قهرمانان فوتسال را برگزار کرده است ولی نمی دانم چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا از قافله عقب مانده است.
 
وی ادامه داد: AFC اعلام کرده است امارات از میزبانی انصراف داد و دلیل لغو مسابقات را این موضوع عنوان کرده است در حالی که باشگاه گیتی پسند ایران خواهان میزبانی بود و پیشنهادش را داده بود. این یک نمره منفی برای تیم‌های شرکت کننده و حتی AFC محسوب می‌شود چون برای کشورهای مختلف، دلزدگی ایجاد می‌کند.
 
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به حضور مهدی تاج در راس کمیته فوتسال کنفدراسیون آسیا تاکید کرد: دوست داشتم تاج بیشتر کمک می‌کرد و کمک حال می‌شد تا این انگیزه از تیم‌ها گرفته نشود. برگزاری این مسابقات خیلی به بالا رفتن تجربه بازیکنان بخصوص ملی پوشان کمک می‌کرد. علاوه بر تیم گیتی پسند که بازیکنان ملی پوش دارد، بازیکنان ایرانی با حضور در تیم‌های خارجی و شرکت در جام باشگاه‌های آسیا می‌توانستند به تجربیات خود اضافه کنند.
 
شمسایی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اگر شرایط همینطور باشد، جام ملت‌های آسیا هم برگزار نشود. اینکه چرا AFC مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا را برگزار کرد را نمی دانم. معتقدم لغو جام باشگاه‌های آسیا به ضرر ما است. دوست داشتم این مسابقات برگزار می‌شد و ما در عرصه باشگاهی دوباره قدرت خود را به آسیا نشان می‌دادیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: حداقل امید داریم حالا که جام باشگاه‌های آسیا لغو شده است، لیگ برتر فوتسال از همان ۱۷ تیر ماه آغاز بشود تا فرصت لازم برای آماده سازی بازیکنان ایجاد بشود. ما هم کارهایمان را انجام می‌دهیم و برنامه ریزی می‌کنیم اما همه چیز برایمان به هم خورده است.
 
شمسایی درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی‌های تدارکاتی گفت: با آرژانتین نامه نگاری کردیم. اسپانیا هم اعلام کرده است که در تیرماه برای انجام بازی تدارکاتی به ما تاریخ می‌دهد. برای همه اینها سند داریم. چه ما باشیم و چه نباشیم باید بازی‌های تدارکاتی انجام بشود. ژاپن هم برای بهمن و یا اسفند درخواست بازی تدارکاتی داشته است.
 
وی همچنین با انتقاد از بلاتکلیف بودن برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: AFC هنوز نگفته است که مسابقات جام ملت‌های آسیا دقیقاً چه زمانی برگزار می‌شود. فقط اعلام کرده‌اند مهرماه. ما هم بلاتکلیف و متزلزل هستیم. اگر بدانیم جام ملت‌ها برگزار نمی‌شود برای انجام بازی‌های تدارکاتی برنامه ریزی می‌کنیم. می‌توانیم با برزیل در مهرماه دیدار داشته باشیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران دغدغه دیگرش را شرایط فعلی فدراسیون دانست و گفت: امیدوارم روز ۱۰ خرداد که مجمع فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود، اتفاقات خوبی بیافتد و مسیرمان مشخص شود. برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی و حتی حضور در جام ملت‌های آسیا نیاز به برنامه ریزی داریم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین