تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
plusresetminus
حزب الله:مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: افرادی که قصد سفر به سرزمین وحی دارند، دوز سوم واکسن کرونا را باید از واکسن‌های مورد تأیید عربستان شامل آسترازنکا و یا سینوفارم تزریق کنند.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۳۲۳
بایدهایی برای سفر به حج/ دو گزینه واکسن کرونا برای تزریق دوز سوم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ابوالفضل نوفرستی با اشاره به ثبت نام حج در سال جاری بیان کرد: اولویت اعزام ویژه افرادی است که در سال ۹۹ ثبت نام داشتند.
 
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط دولت میزبان امسال به طور استثنا افراد زیر ۶۵ سال به حج مشرف می‌شوند، افزود: افراد بالای ۶۵ سال اولویت تشرف در سال‌های آینده هستند و مشکلی در اعزام به وجود نخواهد آمد.
 
نوفرستی با بیان اینکه کسانی که دو دوز واکسن کرونا را تزریق کردند، دیروز ثبت نام کرده‌اند، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح کشور، این افراد دوز سوم را باید واکسن‌های مورد تأیید عربستان شامل آسترازنکا و یا سینوفارم تزریق کنند.
 
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی جزو اولین استان‌ها بوده که تمام افراد واجد شرایط را ثبت نام کرده است، گفت: تا فرا رسیدن زمان اعزام آزمایش‌های پزشکی صورت می‌گیرد و هر کاروان ۹ تا ۱۰ جلسه آموزشی خواهند داشت.
 
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی اظهار کرد: چنانچه افرادی موفق به ثبت نام نشده و یا متقاضی جا به جایی کاروان‌ها هستند تنها تا ۷۲ ساعت آینده به با مراجعه به دفاتر کاروان، ثبت نام خود را قطعی کنند تا از تشرف باز نمانند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین