تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
plusresetminus
حزب الله: سخنگوی دولت گفت: طراحی زیست بوم ایرانی - اسلامی فقط نتایج فرهنگی ندارد؛ ابعاد سیاسی، اقتصادی و امنیتی آن هم حائز اهمیت است.
۰
کد مطلب : ۲۷۴۰۶۷
بهادری‌جهرمی: عملکرد نسل آینده ایران را الگوهای امروز نوجوانان می‌سازند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی بهادری جهرمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:
«‏ عملکرد نسل آینده ایران را، الگوهای امروز نوجوانان می‌سازند. طراحی زیست بوم ایرانی-اسلامی فقط نتایج فرهنگی ندارد؛ ابعاد سیاسی، اقتصادی و امنیتی آن هم حائز اهمیت است.
نمایشگاه ‎الگونما در مجتمع سرچشمه، در پی ارائه راهکار عملی و طراحی الگوهای بومی نوجوانان است.»
نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران با نام «الگونما» در محل مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه تهران آغاز به کار کرده است.
بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری نمایشگاه «الگونما» استانداردسازی واحد کالاهای فرهنگی و کمک به تولید کالاهای خوب و فاخر و مرغوب ایرانی است تا شهروندان با مشاهده استاندارد از اصلی بودن و ایرانی بودن آن محصولات احساس نگرانی برای استفاده فرزندان خود نداشته باشند.
در نمایشگاه الگونما که بازدید از آن برای عموم شهروندان آزاد است، ترکیبی از هنر، رسانه، خلاقیت و انواع داده‌ها و... در معرض دید مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده شده است.
در این نمایشگاه که تا ۱۲ بهمن‌ماه در محل مجموعه فرهنگی سرچشمه برپا است، محصولات فرهنگی فاخر و گوشه‌هایی از زنجیره تولید کالاهای فرهنگی فاخر و ارزشمند ایرانی در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی و صنایع خلاق فرهنگی فاخر در نمایش عموم قرار می‌گیرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین