کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرصت استثنایی برای مالکان بافت‌های فرسوده/ اعطای تسهیلات ویژه

پایگاه خبری کرج امروز , 7 بهمن 1400 ساعت 10:06

حزب الله:
نایب رئیس شورای شهر کرج با تاکید بر اهمیت احیای بافت فرسوده، گفت: به منظور تحقق این مهم، مدیریت شهری کرج اعطای تسهیلات ویژه صدور پروانه در بافت فرسوده را در دستور کار خود قرار داده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا رحیمی اظهار کرد: با توجه به اینکه نگاه مدیریت شهری در احیای بافت‌های فرسوده شهر کرج نگاه ویژه‌ای است، بر همین اساس اقداماتی را جهت ترغیب ساکنان بافت‌های فرسوده و سرمایه‌گذاران در برنامه‌های سال آینده خود پیش‌بینی کرده است.
وی در تشریح تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای صدور پروانه در بافت فرسوده به صدور پروانه ساختمانی در املاک بافت فرسوده با ۶۰ درصد تخفیف اشاره کرد.
نایب‌رئیس شورای شهر کرج از تصویب تخفیف ۹۰ درصدی برای تجمیع در بافت‌های فرسوده به‌عنوان دیگر تسهیلات در نظر گرفته‌شده جهت صدور پروانه اشاره کرد و افزود: در این مورد، به ازای هر قطعه تجمیع ۱۰ درصد تخفیف مازاد در نظر گرفته می‌شود.
تصویب اعمال ۲۰ درصد تخفیف به قیمت‌های منطقه بندی و ۵۰ درصد تخفیف به احداث پارکینگ از دیگر مزایایی است که شورای شهر کرج برای ساکنان بافت‌های فرسوده مصوب کرده است و نایب‌رئیس شورای شهر کرج به آن اشاره کرد


کد مطلب: 274016

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/274016/فرصت-استثنایی-مالکان-بافت-های-فرسوده-اعطای-تسهیلات-ویژه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com