کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیسی در دیدار وزیر دفاع جمهوری آذربایجان:

رژیم صهیونیستی به هیچ وجه نمی‌تواند دوست ملت‌های مسلمان باشد

باشگاه خبرنگاران جوان , 6 بهمن 1400 ساعت 16:01

حزب الله:رئیس‌جمهور گفت: رژیم صهیونیستی دشمن بشریت است و به هیچ وجه نمی‌تواند دوست ملت‌های مسلمان باشد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: اشغال و تجاوزگری صهیونیست‌ها در منطقه و ضد ملت فلسطین گواه این واقعیت است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز روز گذشته در دیدار وزیر دفاع جمهوری آذربایجان گفت: حضور رژیم صهیونیستی در منطقه عامل ایجاد تفرقه و تهدیدکننده امنیت و ثبات کشورهای منطقه است.  
به گفته رئیس‌جمهور، «حضور نیرو‌های تکفیری و داعشی در هیچ کجا به نفع مردم منطقه نیست. این گروهک‌ها دست‌ساخته آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هستند و در هر کجا که حضور داشتند اعمال جنایت‌کارانه انجام داده‌اند. قدرت ایران در منطقه امنیت‌ساز است. امیدواریم با حضور و نقش‌آفرینی آگاهانه نیرو‌های مسلح آذربایجان جریان‌های تکفیری و کسانی که سر سازش با مسلمانان ندارند، نتوانند جای پایی در منطقه پیدا کنند. »
سیاست جمهوری اسلامی ایران همکاری گسترده با همسایگان بخصوص کشور آذربایجان در حوزه قفقاز است و با توجه به تاکیدات در دیدار روسای جمهور دوطرف، روند توسعه تعاملات اقتصادی و تجاری و از جمله تعاملات ترانزیتی دو کشور با سرعت بیشتری در حال انجام است.
وزیر دفاع جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار، ملاقات‌ها و گفت‌وگو‌های خود با همتایان ایرانی را بسیار مفید، پرثمر و راهگشا برای آینده همکاری‌ها توصیف کرد.
سپهبد ذاکر حسن‌اف صبح امروز هم با همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کرده بود.


کد مطلب: 273977

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/273977/رژیم-صهیونیستی-هیچ-وجه-نمی-تواند-دوست-ملت-های-مسلمان-باشد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com