کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروژه کنارگذر مهرشهر به نام مادران شهدا نام‌گذاری می‌شود

پایگاه خبری کرج امروز , 4 بهمن 1400 ساعت 14:07

حزب الله:شهردار کرج گفت: مادران شهید از جایگاه معنوی و رفیعی برخوردار هستند، تکریم خانواده شهدا به‌ویژه مادران شهید وظیفه همگان است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مصطفی سعیدی سیرائی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از ۴۰ نفر از مادران و همسران شهدا که باهمت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و به مناسبت روز مادر برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل و خدمت به مادران و خانواده شهدا افتخار و وظیفه ما است.
وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون مادران شهدا هستیم، گفت: مادران شهید از جایگاه معنوی و رفیعی برخوردار هستند، تکریم و احترام به خانواده شهدا به‌ویژه مادران این بزرگواران همیشه و همه‌جا وظیفه همگان است.
شهردار کرج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره جایگاه و منزلت مادران شهدا، بیان کرد: این مادران شهدا بودند که در راستای حفظ ارزش‌های اسلام فرزندان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.
سعیدی سیرائی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه کنارگذر مهرشهر به نام مادران شهدا نام‌گذاری خواهد شد، گفت: تجلیل از مادران و همسران شهدا منوط به تاریخ خاصی نیست، همیشه باید از اسوه‌های صبر و ایثار تقدیر شود.


کد مطلب: 273768

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/273768/پروژه-کنارگذر-مهرشهر-نام-مادران-شهدا-نام-گذاری-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com