کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم بحرین به جرم «استبداد ستیزی» اعدام و تبعید می‌شوند/ سکوت غرب

مهر , 25 دی 1400 ساعت 13:33

حزب الله:سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» در واکنش به صدور حکم اعدام دو جوان شیعه بحرین توسط آل سعود، گفت: مردم بحرین به جرم «استبداد ستیزی» اعدام و تبعید می‌شوند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «نصر الشمری» سخنگوی این جنبش در واکنش به تأیید حکم اعدام دو جوان بحرینی از سوی آل‌سعود اظهار داشت: ما امروز در حالی سخنانی از سوی استکبار جهانی در خصوص حقوق بشر می‌شنویم که کشورهای غربی در برابر بزرگ‌ترین جنایت‌های مرتکب شده در حق ملت بحرین و یمن سکوت می‌کنند.
بر اساس این گزارش، با اشاره به کشتار هزاران شهروند بی‌گناه یمنی در سایه سکوت رسانه‌ای استکبار، تصریح کرد: گناه مردم بحرین جز گفتن کلمه حق در برابر استبداد چیست که اینگونه با کشتار، اعدام و تعدی مواجه می‌شوند؟
وی با اشاره به معیارهای ادعایی غرب در خصوص آزادی حق انتخاب، افزود: چگونه به خاندانی اجازه داده می‌شود بیش از صد سال بر مردم حکومت کنند؟ خاندانی که مخالفان و افراد غیر هم‌نظر با خود را بازداشت، اعدام و تبعید کرده و سلب تابعیت می‌کنند.
سخنگوی نُجَباء با بیان اینکه سازمان ملل و شورای امنیت در قبال اتفاقات بحرین و یمن کاری از پیش نبرده‌اند، خاطرنشان کرد: نباید فریب رسانه‌های غربی را خورد؛ چرا که این رسانه‌ها برای بزک کردن چهره استکبار جهانی ایجاد شده است. همچنین که سازمان ملل و شورای امنیت را باید مؤسسه‌های آمریکایی - صهیونیستی دانست.
الشمری در پایان افزود: اگر همه دنیا جنایت‌ها علیه مردم بحرین و یمن را از یاد ببرند، شیعیان عراق، ایران و لبنان هرگز آن را فراموش نکرده، در کنار برادران خود خواهند ایستاد و صدای رسای آن‌ها خواهند ماند.


کد مطلب: 272974

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/272974/مردم-بحرین-جرم-استبداد-ستیزی-اعدام-تبعید-می-شوند-سکوت-غرب

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com