تاریخ انتشارشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
plusresetminus
حزب الله: هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) با برگزاری ۵ بازی ادامه پیدا می‌کند.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۹۳۹
لیگ برتر انگلیس/ شطرنج گواردیولا و توخل بر روی مستطیل سبز
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس که از روز جمعه با تساوی یک بر یک برایتون و کریستال پالاس آغاز شد، امروز (شنبه) با برگزاری ۵ بازی دیگر پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی‌ها منچسترسیتی میزبان چلسی خواهد بود و منچستریونایتد در ویلا پارک به مصاف استون ویلا خواهد رفت.
منچسترسیتی - چلسی
در دیداری که تقابل تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی است دو تیم منچستر سیتی و چلسی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم خواهند رفت. من سیتی با ۵۳ امتیاز از ۲۱ بازی در صدر جدول قرار دارد و چلسی از همین تعداد بازی ۴۳ امتیاز کسب کرده است.
اختلاف ۱۰ امتیازی شاگردان پپ گواردیولا با تیم دوم جدول باعث خواهد شد تا آنها با اعتماد به نفس و حاشیه امنیت بیشتری در خانه پذیرای شاگردان توماس توخل  باشند.

آمار و ارقام
  • دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج با برتری یک بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید و حالا این تیم به دنبال آن است که برای چهارمین بار برابر چلسی دبل کند.
    این پنجاهمین رویارویی منچسترسیتی و چلسی در رقابت‌های لیگ برتر است. منچسترسیتی در ۲۵ بازی اول فقط در ۳ بازی به پیروزی دست یافت، چهار تساوی و ۱۸ باخت داشت، اما پس از آن در ۲۴ بازی گذشته ۱۲ بار به پیروزی رسیده و ۳ تساوی کسب کرد و ۹ بار شکست خورده است.
    این دومین باری است که ۲ تیم تحت عنوان تیم‌های اول و دوم لیگ جزیره رو در روی هم قرار می‌گیرند. بار اول ژانویه سال ۲۰۱۵ بود که منچستر سیتی رده دومی برابر چلسی صدرنشین به تساوی یک بر یک دست یافت.
استون ویلا - منچستر یونایتد
در آخرین بازی امشب از ساعت ۲۱ استون ویلا در ویلا پارک میزبان تیم منچستر یونایتد خواهد بود.
استون ویلا با ۲۵ امتیاز از ۱۹ بازی در رتبه چهاردهم جای گرفته و در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند خود را به رتبه یازدهم برساند. در آن سوی میدان هم منچستر یونایتد از همین تعداد بازی ۳۱ امتیاز کسب کرده و در رتبه هفتم قرار دارد.

این دو تیم روز دوشنبه هفته گذشته در چارچوب دور سوم مسابقات جام حذفی در ورزشگاه اولدترافورد رو در روی هم قرار گرفتند که در آن بازی منچستریونایتد با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و حالا این بازی می‌تواند دیداری انتقامی برای شاگردان استیون‌جرارد باشد.
رالف رنگنیک که روز ۱۳ دی ماه در برابر ولوز با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و اولین شکست خود را با منچستریونایتد تجربه کرد، هیچ دوست ندارد در این دیدار برای دومین بار طعم تلخ شکست را بچشد.
آمار و ارقام
  • استون ویلا از سال ۱۹۹۵ به بعد در ۲۲ بازی خانگی اخیر خود برابر منچستر در لیگ جزیره هرگز نتوانسته این تیم را شکست بدهد و در این بازی‌ها ۱۵ شکست و ۷ تساوی داشته است که در تاریخ مسابقات فوتبال انگلیس این طولانی‌ترین دوران ناکامی یک تیم برابر تیم دیگر است.
    آخرین شکست منچستریونایتد در خانه استون ویلا در رقابت‌های لیگ برابر به آگوست سال ۱۹۹۵ بر می‌گردد که ۳ بر یک شکست خورد. در دیگر رقابت‌ها آخرین شکست منچستریونایتد برابر شیر‌ها به جام حذفی سال ۱۹۹۹ برمی‌گردد.
    منچستر یونایتد در ۲۲ بازی خارج از خانه برابر استون ویلا شکست ناپذیر بوده که در تاریخ فوتبال انگلیس این دومین روند شکست ناپذیری طولانی مدت یک تیم برابر تیم دیگر محسوب می‌شود. (لیورپول برابر ساندرلند در ۲۳ بازی شکست نخورد.)
    دیدار رفت دو تیم را استون ویلا در اولدترافورد با نتیجه یک بر صفر برد و حالا به دنبال آن است که در لیگ برای اولین بار پس از نوامبر سال ۱۹۷۶ برابر منچستر یونایتد به دو پیروزی پیاپی دست پیدا کند.
    در ۳۳ بازی پیشین دو تیم در رقابت‌های لیگ، منچستر یونایتد گل اول را به ثمر رسانده که در ۳۲ بازی به پیروزی رسیده و در یک بازی هم به تساوی دست یافته است.
    منچستریونایتد در ۲۹۹ مسابقه لیگ برتر به پیروزی دست یافته و با پیروزی برابر استون ویلا می‌تواند اولین تیمی باشد که به ۳۰۰ پیروزی در این رقابت‌ها دست پیدا می‌کند.
    منچستر یونایتد در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر ۳۷ بار برابر ویلا به پیروزی رسیده که در ۱۷ بازی در خارج از خانه این تیم را شکست داده است.
در دیگر بازی‌ها از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه سه بازی به طور همزمان برگزار خواهد شد که طی آنها نوریچ میزبان اورتون خواهد بود،ولوز برابر  ساوتهمپتون به میدان می‌رودو نیوکاسل میزبان واتفورد است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین