تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
plusresetminus
حزب الله:اتاق اطلاع‌رسانی امنیتی عراق صبح امروز (پنج‌شنبه) جزئیاتی از عملیات امنیتی جنگنده‌های ارتش این کشور علیه تروریست‌های داعش در شمال بغداد ارائه کرد.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۸۶۲
جنگنده‌های عراقی یک پایگاه مهم داعش را در شمال بغداد بمباران کردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اتاق اطلاع‌رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اساس برخی اطلاعات دقیق و مهم، نیروی هوایی ارتش عراق یکی از پایگاه‌های مهم تروریست‌های داعش در شمال بغداد را هدف قرار داد.
همچنین این اتاق در بیانیه بعدی خود گزارش داد: نیروی هوایی عراق حمله دوم را علیه داعشی‌های باقی‌مانده در شمال بغداد اجرا کرد.
عراق دسامبر ۲۰۱۷ پس از سه سال و نیم درگیری با تروریست‌های داعش، آزادسازی تمامی مناطق خود از کنترل این گروه تروریستی را اعلام کرد.
گروهک‌هایی از داعش در برخی مناطق بیابانی عراق حضور داشته و گهگاه دست به حملاتی می‌زنند.
اتاق اطلاع‌رسانی امنیتی عراق در هفته جاری اعلام کرد که مسؤولان امنیتی این کشور ۵۰ عراقی را که متهم به عضویت در داعش هستند و در خاک سوریه بازداشت شده بودند، تحویل گرفت.
این اتاق افزود: عملیات انتقال آنها با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک عراق و طرف سوری و از گذرگاه ربیعه انجام شد، به این شکل که آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال در وزارت کشور عراق آنها را تحویل گرفت تا اقدامات قانونی لازم را در مورد آنها انجام دهد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین