تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
plusresetminus
حزب الله: سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج از اجرای طرح جامع ساماندهی عبور عرضی عابرین پیاده در سطح شهر کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۸۵۷
طرح جامع ساماندهی عبور عرضی عابرین پیاده در مناطق دهگانه کرج اجرا می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، هفتمین جلسه شورای ترافیک شهر کرج با حضور پوریا محمدیان یزدی دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، همتی نماینده وزارت کشور، عباس میری قائم مقام شهردار کرج و مسعود محمدی رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر کرج و دیگر مسئولان مربوطه در سالن جلسات شهرداری کرج برگزار شد.
فرزین فرشاد سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج، در این جلسه که به منظور تسهیل در امر خدمات رسانی برگزار شد، گفت:جلسات شورای ترافیک شهر کرج به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی وحمل ونقل و ارائه راهکارهای لازم و اجرایی تشکیل می شود.
فرشاد با توجه به اقدامات و عزم جدی شهرداری کرج در کاهش روند ترافیک و تصادفات سطح شهر عنوان کرد: طی مطالعات کارشناسی شده اجرای طرح ساماندهی عبور عرضی عابرین پیاده در سطح شهر اجرایی خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: این طرح شامل جانمایی دقیق محل و نوع گذرگاه های عابر پیاده که بر اساس نیاز سنجی کارشناسی و بر اساس آمار تصادفات که به دلیل جانمایی نادرست گذرگاه های عابر پیاده صورت گرفته، اجرایی می شود.
سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج بیان کرد:  این مطالعات بر اساس بازدیدهای میدانی و بررسی وضعیت کلی معابر و اخذ و بررسی آمار تصادفات مرتبط با معابر همچنین تعیین نقاط حادثه خیز و برداشت وضعیت موجود معابر صورت خواهد گرفت.
این مسول اظهارداشت: همچنین در این جلسه به منظور تامین ایمنی عابرین پیاده و تامین دسترسی غرب و شرق محله دولت آباد، طی مطالعات انجام شده احداث یک تقاطع چراغدار با حذف رویکرد غرب به شرق و اصلاح هندسی تقاطع نبوت - شهید صالحی مورد تائید و تصویب قرار گرفت.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین