تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
plusresetminus
حزب الله:نماینده عربستان در سازمان های بین المللی مستقر در وین از دیدار سفرای کشورهای شورای همکاری با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و تشریح آخرین تحولات مذاکرات وین توسط وی خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۸۳۵
آمریکا کشورهای شورای همکاری را در جریان مذاکرات وین قرار داد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سفیر عربستان سعودی در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین از دیدار سفرا و نمایندگان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خبر داد.
بر اساس این گزارش، «عبدالله بن خالد» در پیامی توئیتری گفت که «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران سفرای کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را در جریان آخرین تحولات مذاکرات وین قرار داد.
این مقام سعودی در صفحه توئیتر خود نوشت: امروز افتخار میزبانی از سفرا و نمایندگان دائم کشورهای عضو شورای همکاری در سازمان‌های بین المللی در وین طی نشست با رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران را داشتم.
عبدالله بن خالد افزود: در این دیدار رابرت مالی آخرین تحولات مذاکرات وین را مورد بررسی قرار داد.
این مقام سعودی در عین حال و بدون اشاره به حمایت‌های ریاض از تروریسم و جنگ افروزی در منطقه، با طرح ادعاهای واهی و بی اساس علیه ایران گفت: ما در این نشست نگرانی‌های امنیتی خود را در قبال برنامه هسته‌ای ایران و دخالت‌های ایران در منطقه برای ایجاد بی ثباتی از طریق حمایت از گروه‌های تروریستی بیان کردیم.
آمریکا کشورهای شورای همکاری را در جریان مذاکرات وین قرار داد
گفتنی است که هشتمین دور از گفتگوهای برچیدن تحریم‌ها علیه ایران دو هفته پیش از این با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد و کماکان ادامه دارد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین