تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
plusresetminus
حزب الله: جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی در جدیدترین جنایت خود علیه یمنی ها اطراف یک بیمارستان در «صنعاء» را بمباران کردند.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۸۳۳
جنگنده‌های سعودی اطراف یک بیمارستان در «صنعاء» را بمباران کردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سلسله جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن ادامه دارد. جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در جدیدترین جنایت خود علیه یمنی‌ها اطراف یک بیمارستان در «صنعاء» را بمباران کردند.
بر اساس این گزارش، شاهدان عینی اعلام کردند که شدت حملات سعودی به اطراف بیمارستان به حدی بوده است که این بیمارستان نیز دچار خسارت شده است. طبق آخرین گزارش‌ها، به دنبال بمباران مناطق اطراف بیمارستان در صنعاء تاکنون ۴ نفر زخمی شده اند.
رسانه‌های یمنی اعلام کردند که حال ۲ تَن از مجروحان حمله مذکور وخیم است. تشدید حملات تجاوزکارانه سعودی به یمن پس از آن صورت گرفت که نیروهای این کشور یک کشتی نظامی امارات را توقیف و تجهیزات نظامی آن را مصادره کردند.
پیشتر «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیان جزئیات عملیات توقیف کشتی نظامی امارات گفته بود: نیروهای یمنی از چند هفته قبل فعالیت‌های این کشتی نظامی در آب‌های یمن را زیر نظر گرفته بودند. این کشتی در حال انجام اقدامات خصمانه در آب‌های یمن بود.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن یادآور شد: ما پس از توقیف این کشتی انواع و اقسام تسلیحات و تجهیزات نظامی را از آن کشف و ضبط کردیم. تصاویری از این تسلیحات و تجهیزات به زودی منتشر می‌شود تا افکار عمومی بدانند امارات چه تسلیحاتی را برای کشتار مردم یمن ارسال کرده بود.
وی عنوان کرد: تمامی این تسلیحات تنها برای کشتار مردم یمن ارسال شده بودند. نیروی دریایی در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های خود در دفاع از آب‌های منطقه‌ای یمن، اقدام به توقیف کشتی متجاوز امارات کرد.
سخنگوی نیروهای مسلح تصریح کرد: ما پیشتر نیز به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داده بودیم که در صورت تشدید تنش‌ها، عملیات منحصر به فردی را علیه آن انجام می‌دهیم. اکنون نیز همان هشدار را بار دیگر تکرار می‌کنیم.
یحیی سریع اظهار داشت: ما گزینه‌های مناسبی را برای پاسخگویی به اقدام ائتلاف سعودی در تشدید تجاوزات خود علیه ملت یمن در اختیار داریم. بنابراین، بهتر است ائتلاف سعودی دست از حماقت بردارد.
وی تأکید کرد: اگر ائتلاف سعودی همچنان بر تداوم تجاوزات خود علیه یمن اصرار داشته باشد، نیروهای زمینی و هوایی یمنی در مکان‌هایی دورتر از آنچه که پیشتر دیده‌اند، آنها را غافلگیر خواهند کرد. جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن بالاخره روزی متوقف خواهد شد و سرنوشتی جز شکست در انتظار این ائتلاف نیست.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت: به ائتلاف سعودی درباره هرگونه هدف قرار دادن کشتی نظامی توقیف شده هشدار می‌دهیم، چرا که هنوز هم شخصیت‌هایی با تابعیت‌های مختلف در کشتی حضور دارند.
این شخصیت نظامی یمن در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح یمن همچنان به دفاع از یمنی‌ها ادامه می‌دهند. تا زمانی که تجاوز و محاصره پایان نیابد و آزادی و استقلال برای یمنی‌ها محقق نشود، عملیات‌های منحصر به فرد یمنی‌ها ادامه خواهد یافت.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین