کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟

ایسنا , 23 دی 1400 ساعت 9:48

در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در آخر هفته را دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران در آخر هفته.


آن‌ها هم بودند
نمایشگاه انفرادی «آن‌ها هم بودند» که به نمایش آثار مینا نوری اختصاص دارد، در گالری امکان به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، پلاک ۵۱، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای زوج از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۱۴۷۹۲
 

آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «آنها هم بودند»


رنگ به رنگ
«رنگ به رنگ» نام نمایشگاه گروهی‌ای است که در گالری آوای هنر به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بوسنی و هرزگوین، بن بست پناهی، پلاک۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا ۲۹ دی ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۶۲۰۸۱۲۱
 
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
پوستر نمایشگاه گروهی «رنگ به رنگ»


دهمین کلکسیونر
«دهمین کلکسیونر» نام نمایشگاه گروهی‌ای است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مانند محمد احصایی، هانیبال الخاص، احمد اسفندیاری، پروانه اعتمادی و... اختصاص دارد. این نمایشگاه در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۲۶ دی ماه نیز ادامه دارد. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برای بازدید مراجعه کنند.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۵۳۸
 
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
پوستر نمایشگاه گروهی «دهمین کلکسیونر»


بهترین حالت ممکن
نمایشگاه انفرادی «بهترین حالت ممکن» که به نمایش آثار آرش میرهادی اختصاص دارد، در گالری والی به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ درحال برگزاری است.
در بخشی از بیانیه این نمایشگاه انفرادی چنین آمده است:
«وقتی سال هشتاد و چهار خرده‌های چوب را روی هم می‌گذاشتم بارها این سوال را از خودم می‌پرسیدم که بهترین حالت ممکن قرار گرفتن این تکه‌های ناچیز خرد شده و فراموش شده در فضا چگونه‌ است...»
این نمایشگاه انفرادی که تا تاریخ ۲۸ دی ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۴۷۶۹۸
 
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «بهترین حالت ممکن»


خلق الساعه
«خلق الساعه» نام نمایشگاه انفرادی اولدوز نبی‌زاده‌اصل است که در گالری باوان به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۴ بهمن ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۰۳۳۵۶
 
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «خلق‌الساعه»


صدایی که به گوش می‌رسد
نمایشگاه انفرادی «صدایی که به گوش می‌رسد» که به نمایش آثار پوریا پرهیزکار اختصاص دارد، در گالری هما به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک درحال برگزاری است و تا تاریخ ۲۸ دی ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۶۳۵۹۶
 
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «صدایی که به گوش می‌رسد»


فصل تاریک
«فصل تاریک» نام نمایشگاه انفرادی‌ای است که به نمایش آثار سیما باقرزاده اختصاص دارد. این نمایشگاه که در گالری عصر به نشانی تهران، میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز، پلاک ۱۸ درحال برگزاری است، تا تاریخ ۴ بهمن ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۱۱۵۵۳
 
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «فصل تاریک»


جشن سُکون
نمایشگاه انفرادی «جشن سُکون» که به نمایش آثار پگاه رجامند اختصاص دارد، در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۵ بهمن ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸
 
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟

مجموعه زمستانه
«مجموعه زمستانه» نام نمایشگاه گروهی‌ای است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مانند سروناز امتیازی، زهرا امیریگانه، مرجان سیدین و... اختصاص دارد. این نمایشگاه که در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه ی سیزدهم، پلاک۵ درحال برگزاری است، تا تاریخ ۵ بهمن ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹
 
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
پوستر نمایشگاه گروهی «مجموعه زمستانه»


جان و تن
«جان و تن» نام نمایشگاه انفرادی‌ای است که به نمایش آثار مهدی منصوری اختصاص دارد. این نمایشگاه که روز جمعه در گالری گلستان به نشانی تهران، خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ افتتاح خواهد شد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۵۴۱۵۸۹
 
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «جان و تن»


اولین اکسپو آثار حجمی
نمایشگاه گروهی «اولین اکسپو آثار حجمی» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری موسسه فرهنگی صبا به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۳۰ دی نیز ادامه دارد. این نمایشگاه گروهی همچنین همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۴۹۴۵۰۸
 
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
پوستر نمایشگاه گروهی «اولین اکسپو آثار حجمی»


او بوده است
«او بوده است» نام نمایشگاه گروهی‌ است که در گالری شیدایی به نشانی تهران، میدان هفتم تیر، میدان بهار شیراز، روبروی موزه عکسخانه شهر، پلاک ۱۴۹، واحد۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که فقط تا جمعه (۲۴ دی ماه) برپا است، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۱۵۵۳۹
 
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
پوستر نمایشگاه گروهی «او بوده است»


جوهران
«جوهران» نام نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی منوچهر فخاریان است که از روز جمعه، ۲۴ دی ماه در گالری ایده به نشانی تهران، خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمال، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ آغاز به کار می‌کند.
در بیانیه این نمایشگاه انفرادی چنین آمده است: «می­خواهد شاعر رنگ‌ها باشد و داعیه آن را دارد که با ترکیب رنگ‌های جوهری و هم‌افزایی حلال‌های مختلف و یاری گرفتن از تجربیاتش، به تکنیک جدیدی رسیده است که آن را «جوهران» نام نهاده و ویژگی آن استفاده از کاغذ دیواری است که بافت­هایش پس زمینه متفاوتی به کارها می‌دهد. و با برداشتی انتزاعی از طبیعت و بهره گرفتن از هم آوایی و ناهمگونی یا همان کنتراست و هارمونی رنگها به ادراک تازه‌ای از طبیعت رسیده است که حاصل تقابل عینیات و ذهنیات او از این بینهایت است و امضای پای کارهایش گویای این نگاه رمز آلود است.»
«جوهران» از روز جمعه افتتاح خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه «جوهران»، از جمعه ۲۲ دی تا چهارشنبه ۲۷ دی هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۱ به گالری ایده مراجعه نمایند.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۸۷۲۰
 
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «جوهران»
جایزه مونه
نمایشگاه نقاشی «جایزه مونه» روز جمعه ـ ۲۴ دی ماه ـ ساعت ۱۶ با حضور ۸۶ هنرمند در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود.
علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه «جایزه مونه» روز جمعه ۲۴ دی ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و از ۲۵ دی تا اول بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ به خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینما گالری ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.
آخر هفته به چه نمایشگاه هایی برویم؟
هفتادو
«هفتادو» عنوان پروژه‌ای برای مطالعۀ هنرمندان تجسمی متولد دهۀ ۷۰ در ایران است. اولین نمایش این پروژه به آثار «آذرخش سمیعی» اختصاص دارد و از جمعه ۲۴ دی ماه به‌ مدت یک هفته در گالری پژوهشی شهریاران در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
این گالری در خیابان قائم مقام، نرسیده به خیابان بهشتی، خیابان دهم، پلاک ٢٤، طبقه٤، واحد ۱۵ واقع شده است


کد مطلب: 272825

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/272825/آخر-هفته-نمایشگاه-هایی-برویم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com