تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
plusresetminus
حزب الله: نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: آسفالت نامناسب، عدم وجود روشنایی مناسب در مسیر و همچنین نبود خطوط و علائم ترافیکی باعث شده جاده پیام به یکی از نقاط پرخطر شهر تبدیل شود.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۷۸۲
عدم تناسب امکانات جاده "پیام" با منطقه ویژه اقتصادی " پیام"
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا رحیمی در جلسه علنی روز سه شنبه ۲۱ دی ماه شورای شهر کرج اظهار کرد: در شهریورماه سال جاری به همراه دو عضو شورا جناب آقای سیدمرتضی اعتصامی رئیس کمیسیون محیط زیست، آقای مسعود محمدی رئیس کمیسیون عمران و جمعی از مدیران کل و مسئولان استانی و مدیریت شهری از این مسیر بازدید کردیم و مقرر شد با همکاری دستگاه های مرتبط این مشکلات ساماندهی شود.
وی با بیان اینکه در جاده مذکور تعداد حدود چهار دستگاه پل عابر پیاده وجود دارد که هیچ جان پناهی برای آنها در نظر گرفته نشده، این پل‌ها را هولناک و یکی از عوامل جدی خطرات جانی برای شهروندان عنوان کرد.
این مسئول افزود: آسفالت نامناسب در کنار تردد پرشمار و پرسرعت خودروهای سنگین، عدم وجود روشنایی مناسب در مسیر و همچنین نبود خطوط و علائم ترافیکی که از ملزومات اولیه یک جاده است، باعث شده این منطقه به یکی از نقاط پرخطر شهر تبدیل شود.
به گفته نایب رئیس شورای شهر کرج، تمامی این مشکلات و اتفاقات در حالی در این مسیر به وقوع می پیوندد که در یک سوی این جاده، منطقه ویژه اقتصادی پیام واقع شده و گاهی رویکرد بین المللی هم برای این منطقه ویژه قائلیم!
علیرضا رحیمی محمودآبادی تصریح کرد: چه تناسبی بین این معضلات و منطقه ای که خواستار حضور و مشارکت سرمایه گذاران ملی و بین المللی نیز هست، وجود دارد؟
وی بیان کرد: در تاریخ هفتم آذرماه نیز در جلسه‌ای با حضور رئیس شورای شهر، شهردار کرج و تعدادی از اعضای شورای شهر و مدیران کل استانی و شهری مقرر شد ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی شهردار پس از اصلاح به منظور ساماندهی این منطقه اختصاص داده شود.
رحیمی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد پس از ساماندهی و تعریض معبر توسط اداره کل راهداری و اجرای روشنایی آن، محدوده شرقی آن برای ساماندهی بهتر تحویل شهرداری کرج شود که تاکنون این اتفاقات رخ نداده است.
رحیمی از شهردار کرج خواست ضمن پیگیری موضوع، بودجه لازم برای رفع مشکلات و ساماندهی این محدوده را در اعتبارات سال ۱۴۰۱ پیش بینی کند و دستگاه‌های متولی امر نیز باید نسبت به ساماندهی جاده پر حاشیه پیام تسریع نمایند
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین