تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
plusresetminus
حزب الله:گزارش‌ها حاکی است که با شیوع گسترده اومیکرون در استرالیا و کمبود نیروی تامین کنندگان مرغ، این محصول در فروشگاه‌های این کشور نایاب شده به طوری که فست فود زنجیره‌ای کی اف سی مجبور به حذف مرغ از منوی غذایی خود شده است.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۷۷۷
مرغ در فروشگاه‌های استرالیا با موج شدید اومیکرون نایاب شد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،گزارش‌ها حاکی است که با شیوع گسترده اومیکرون در استرالیا و کمبود نیروی تامین کنندگان مرغ، این محصول در فروشگاه‌های این کشور نایاب شده به طوری که فست فود زنجیره‌ای کی اف سی مجبور به حذف مرغ از منوی غذایی خود شده است.
شرکت اینگهام در بیانیه ای خطاب به بورس اوراق بهادار استرالیا که روز سه شنبه منتشر شد تأکید کرد که گسترش سریع اومیکرون در ایالت‌های شرق استرالیا از دسامبر 2021 و کمبود نیروی ناشی از موج کرونا، اکنون تأثیر قابل توجهی بر زنجیره تامین، عملیات، پشتیبانی و عملکرد فروش شرکت اینگهام و برخی از تامین کنندگان و مشتریان آن‌ داشته است.
بر اساس این گزارش، این مشکل موجب شده است تا قیمت سهام این شرکت بیش از 6 درصد کاهش یابد.
در این بیانیه آمده است که با افزایش موارد ابتلا به کرونا در میان کارکنان اینگهام، این شرکت مجبور شده است تا تولید خود را با توجه به کمبود شدید نیرو که "بر حجم تولید و کارایی عملیاتی تاثیر می گذارد" کاهش دهد.
کمبود نیرو بیشترین ضربه را به کارخانه‌های فرآوری این شرکت وارد کرده به طوری که مجبور شده است تا مرغ های کامل بیشتری را به مشتریان خود بفروشد.
به گفته منابع بازار، رستوران زنجیره ای کی اف سی در استرالیا، که منوی غذاهای محبوب آن بر اساس مرغ تهیه شده است، جزو بزرگترین مشتریان اینگهام محسوب می شود.
سخنگوی کی اف سی در گفتگو با گاردین استرالیا اعلام کرد که این رستوران زنجیره‌ای به دلیل کمبود نیروی تامین کنندگان مرغ در پی افزایش ابتلا به کووید-19 در سراسر این کشور دچار مشکل اختلال زنجیره تامین شده است.
وی تأکید کرد که برخی از رستوران ها نمی توانند منوی کامل خود را در هفته های آینده به مشتریان ارائه دهند.
همچنین رسانه های محلی استرالیا از قفسه های خالی مرغ در خواربارفروشی ها خبر دادند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین