تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
plusresetminus
حزب الله: هوگو گیله، روزنامه‌نگار L'Equipe در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: باشگاه لیون فرانسه آماده است برای انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ ۶ میلیون یورو هزینه کند.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۷۷۳
لیون پیشنهاد خود برای سردار آزمون را افزایش داد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هوگو گیله، روزنامه‌نگار L'Equipe در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: باشگاه لیون فرانسه آماده است برای انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ ۶ میلیون یورو هزینه کند.
پیش از این، پورتال اونز موندیال گزارش داده بود که باشگاه روسی پیشنهاد ۳ میلیون یورویی لیون برای خرید این بازیکن ۲۷ ساله ایرانی را رد کرده است، زیرا می خواهد مبلغ بیشتری برای او بگیرد. همچنین از علاقه باشگاه "یوونتوس" ایتالیا که به دنبال جانشینی برای فدریکو کیه زا مصدوم است خبر داده شده بود. 
آزمون از سال ۲۰۱۹ برای زنیت بازی می کند. به عنوان بخشی از این تیم، این مهاجم سه بار قهرمان روسیه شد، دو بار قهرمان سوپرکاپ و یک بار جام حذفی  روسیه شد. این فوتبالیست ایرانی در این فصل در ۲۱ بازی برای زنیت ۱۰ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده است. به گفته پورتال Transfermarkt، هزینه آزمون ۲۵ میلیون یورو است ولی چون قرارداد او رو به اتمام است و در تابستان بازیکن آزاد می شود قیمت او کاهش یافته است.
به گزارش ایسنا،  الکساندر مدودف، مدیر باشگاه زنیت گفت: سردار آزمون، مهاجم ایرانی که برای باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه بازی می‌کند، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در صورتی که جایگزینی برای او پیدا نشود، در این باشگاه باقی خواهد ماند. در واقع در یک صورت ما به او اجازه رفتن می‌دهیم و آن این که بتوانیم بازیکنی هم سطح او در بازار پیدا کنیم.
مدودف در مصاحبه با روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه گفت: بدون امکان جایگزینی آزمون با بازیکنی هم سطح، او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، سردار نمی‌تواند جدا شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین