تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
plusresetminus
حزب الله: مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران حضور در زوریا را بهترین دوران فوتبال خود دانست.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۷۷۲
صیادمنش: زوریا بهترین دوران فوتبال من بود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،الله‌یار صیادمنش فصل جاری در تیم زوریا اوکراین درخشید و توانست ۷ گل برای تیم در لیگ به ثمر برساند. با این حال مدت قرارداد قرضی او به پایان رسید و او به تیم فنرباغچه برگشت. برای نقل و انتقالات زمستانی تیم هال سیتی انگلیس به شدت به دنبال جذب این بازیکن ایرانی است و مذاکراتی با تیم فنرباغچه داشته است.
الله‌یار صیادمنش، بازیکن ایرانی تیم فوتبال فنرباغچه که تا چندی پیش با قراردادی قرضی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین توپ می‌زد، به هال سیتی پیوسته است و این انتقال به زودی نهایی و رسمی می شود. 
صیادمنش گفت: فکر می‌کنم زوریا بهترین مرحله دوران حرفه‌ای من بوده است. دستاوردهای زیادی حاصل شده و پیشرفت‌هایی حاصل شده است. همه چیز برای من در این باشگاه خوب پیش رفت. وقتی به اینجا آمدم، من اهداف تیمی و اهداف شخصی خودم را داشتم و خوشحالم که به آنها رسیدم.  این دوران خاطرات بسیار خوشی از خود به یادگار خواهد گذاشت.
 الله‌یار صیادمنش ابتدا به استانبول اسپور و سپس به زوریا لوهانسک رفت. مهاجم ایرانی در زوریا لوهانسک عملکرد خوبی داشت ولی بعد از پایان دوران حضور در این تیم راهی ترکیه شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین