تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
plusresetminus
حزب الله: برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» پس از دو هفته وقفه، جمعه (۲۴ دی‌ ۱۴۰۰) با حضور مریم نشیبا روی آنتن خواهد رفت.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۷۵۳
مرور خاطرات مریم نشیبا از «گلبانگ» و «شب بخیر کوچولو»
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سعید توکل - تهیه‌کننده برنامه «پرنیان صدا» درباره جزئیات این برنامه توضیح داد: هنرمند پیشکسوت، صداپیشه و مجری محبوب رادیو، مریم نشیبا این هفته از خاطرات گوناگون بیش‌از ۴ دهه همراهی و حضور در رسانه ملی، برنامه ماندگار «شب بخیر کوچولو»  و از ۲۵ سال اجرای «برنامه گلبانگ» سخن خواهد گفت.
وی ادامه داد: نمایش طنز «تراژدی در ۴ پرده» با ایفای نقش علیرضا جاویدنیا و عباس محبی با محوریت «دردسرهای تصویب سناریو» از دیگر بخش های این برنامه است.
توکل گفت: مصاحبه خاطره‌انگیز با حضور استاد محمد نوری در سال ۱۳۵۲ در برنامه «شما و رادیو» با مجری‌گری منوچهر نوذری و ثریا قاسمی که ایشان برای اولین‌بار برای معرفی و پخش ترانه معروف (عروسی) به رادیو آمده بودند، از دیگر بخش‌ها این هفته «پرنیان صدا» است.  
وی خاطرنشان کرد: در مجله گرافیکی «پرنیان صدا» شاهد مرور کوتاه بر پیشینه و سرگذشت (ضربی خوانی) در رادیو با صدا و اجرای زنده یاد مرتضی احمدی و به دنبال آن پخش ترانه‌ای در «گله از چرخ ستمگر»  توسط ایشان خواهیم بود.  
تهیه‌کننده «پرنیان صدا» افزود: سه لطیفه نمایشی با حضور فرهنگ مهرپرور، منوچهر آذری، حمید قنبری، علی تابش، علیرضا جاویدنیا و منوچهر نوذری برای این هفته در نظر گرفته شده است که با اجرای دوبیتی «لبخند» توسط جواد آتش‌افروز به تصویر درمی‌آید.
توکل همچنین گفت: میان‌پرده‌های گوناگون و موزیکال از جمله قطعه شاد «جمعه‌ها مهمونیه»  با خوانندگی  داوود حیدری در قاب تلویزیون به تصویر کشیده می‌شود.
«پرنیان صدا» جمعه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین