تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
plusresetminus
حزب الله: احمد راستینه گفت کمیسیون فرهنگی مجلس امروز درباره چرایی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ باشگاه‌های آسیا جلسه فوق العاده برگزار می‌کند.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۶۷۱
جلسه فوق‌العاده کمیسیون فرهنگی مجلس برای بررسی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد راستینه عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به حذف دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت کمیسیون فرهنگی مجلس امروز درباره چرایی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ باشگاه‌های آسیا جلسه فوق العاده برگزار می‌کند تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.
وی افزود: این نشست ساعت ۱۳ و ۳۰ امروز و در محل کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار خواهد شد، ضمن اینکه سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم در این نشست حضور خواهند داشت.
عضو فراکسیون ورزش جلس با تاکید بر اینکه رئیس مجلس هم دغدغه و نگرانی خود را در مورد چرایی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده و با برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی مجلس در این باره موافقت کرده اند، تصریح کرد: برخی از میهمانان از نهاد‌های نظارتی هم برای بررسی چرایی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هم در نشست فوق العاده کمیسیون فرهنگی حضور دارند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین