کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه فوق‌العاده کمیسیون فرهنگی مجلس برای بررسی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

باشگاه خبرنگاران جوان , 21 دی 1400 ساعت 13:18

حزب الله:
احمد راستینه گفت کمیسیون فرهنگی مجلس امروز درباره چرایی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ باشگاه‌های آسیا جلسه فوق العاده برگزار می‌کند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد راستینه عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به حذف دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت کمیسیون فرهنگی مجلس امروز درباره چرایی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ باشگاه‌های آسیا جلسه فوق العاده برگزار می‌کند تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.
وی افزود: این نشست ساعت ۱۳ و ۳۰ امروز و در محل کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار خواهد شد، ضمن اینکه سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم در این نشست حضور خواهند داشت.
عضو فراکسیون ورزش جلس با تاکید بر اینکه رئیس مجلس هم دغدغه و نگرانی خود را در مورد چرایی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده و با برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی مجلس در این باره موافقت کرده اند، تصریح کرد: برخی از میهمانان از نهاد‌های نظارتی هم برای بررسی چرایی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هم در نشست فوق العاده کمیسیون فرهنگی حضور دارند.


کد مطلب: 272671

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/272671/جلسه-فوق-العاده-کمیسیون-فرهنگی-مجلس-بررسی-حذف-استقلال-پرسپولیس-لیگ-قهرمانان-آسیا

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com