تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
plusresetminus
حزب الله: رسانه‌های عربی به تازگی اخباری مبنی بر پیوستن لوئیس سوارز به تیم الهلال عربستان منتشر کرده‌اند.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۶۷۰
حقیقت انتقال سوارز به الهلال چیست؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، با افزایش شایعات و گمانه زنی‌ها مبنی بر علاقه باشگاه الهلال به ستاره بین‌المللی لوئیس سوارز قبل از شروع جام جهانی باشگاه‌ها، آخرین گزارش‌ها در انگلیس حاکی از علاقه اینترمیامی به مهاجم ۳۴ ساله اتلتیکو مادرید است.
سوارز مورد توجه باشگاه‌های مختلف اروپایی بوده است. ملی پوش اروگوئه‌ای در سپتامبر ۲۰۲۰ با مبلغ ۷ میلیون یورو از بارسلونا به اتلتیکو پیوست و قراردادش در تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.
این مهاجم در این فصل در ۲۵ بازی شرکت کرد، ۸ گل به ثمر رساند و دو پاس گل داشت. سوارز با ۶۵ گل در ۱۲۸ بازی ملی بهترین مهاجم تاریخ اروگوئه در نظر گرفته می‌شود.
قرارداد سوارز به زودی به پایان می‌رسد و او هنوز قرارداد  تمدیدش را امضا نکرده است که این امر منجر به افزایش شایعات در مورد او در هفته‌های اخیر شد.
فیل نویل، سرمربی فعلی انگلیس، اینترمیامی به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و سوارز در صدر فهرست علایق و آرزو‌های او در بازار نقل و انتقالات قرار دارد.
سوارز
گزارش‌های انگلیسی نشان داد که نویل از طرفداران پرشور مهاجم اتلتیکو مادرید است و اگر ادعای مالی سوارز منطقی باشد، اینتر میامی می‌تواند برای جذب این بازیکن اقدام کند. اینتر میامی امیدوار است که تعدادی قرارداد برای بهبود عملکرد تیم منعقد کند.
از طرفی گزارش‌ها حاکی از آن است که لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای به لیگ برتر فوتبال آمریکا پیوسته است. این مهاجم افسانه‌ای با پایان قراردادش در پایان فصل جاری اتلتیکو مادرید را ترک خواهد کرد. او گفت: سوارز در اروپا نخواهد ماند و به نظر می‌رسد انتقال به MLS محتمل‌ترین مقصد او باشد. این مهاجم که با لیورپول، بارسلونا و اتلتیکو در اروپا به موفقیت‌هایی دست یافت و برای آژاکس نیز بازی کرد، می‌تواند در نهایت به اینتر میامی، باشگاهی متعلق به دیوید بکهام، به پایان برسد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین