تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
plusresetminus
حزب الله: فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه توجه به نیروی انسانی توانمند، موجب تحرک و کارآمدی در سطح یگان‌های نظامی می‌شود، گفت: در حوزه زرهی، توپخانه و بالگردی به گلوله های هوشمند دست یافته ایم.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۶۶۵
دستیابی به گلوله های هوشمند در حوزه زرهی، توپخانه و بالگردی در نیروی زمینی ارتش
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات در حوزه لجستیک مهم است امّا توجه و اهمیّت بخشیدن به نیروی انسانی متعهد، توانمند، متخصص و مؤمن، موجب افزایش و ارتقای تحرک در سطح یگان‌های نزاجا می‌شود.
وی با بیان اینکه اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه اصل ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری استوار است، افزود: فرمانده معظم کل قوا(حفظه‌الله‌تعالی) در حکم فرمانده نیروی زمینی ارتش "ارتقا تحرک و کارآمدی یگان‌ها"برابر نیازهای عملیاتی روز را تأکید فرمودند، بنابراین اگر امروز ولایتمداری در نزاجا بعنوان اصل مهم تبیین شده است باید تمام کارها نیز بر اساس منویات معظم‌ٌله اجرایی شود.
وی افزود: در زمینه تحرک نیز، امروز این مؤلفه به یکی از مهم‌ترین دغدغه فرماندهان در این نیرو تبدیل شده است.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری خاطرنشان کرد: در حوزه تولید قطعات، کارخانجات شهید زرهرن و در حوزه ارتقای سطح کیفی بالگردها صنایع یاعلی را راه اندازی کرده‌ایم که امروزه به معنای واقعی شاهد خودکفایی در عرصه تولید قطعات در حوزه زرهی، توپخانه، بالگرد و ... هستیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه در حوزه مهمات، کنسرواسیون و بازآماد برخی از تجهیزات نیز به دستاوردهای مهمی دست یافته‌ایم تصریح کرد: تولید و نگهداری مهمات یک علم بشمار می‌رود و نیروی زمینی ارتش در این حوزه با یک حرکت جهادی و مؤمنانه توانسته است در زمینه هوشمندسازی و نگهداری، کارهای بزرگی را انجام دهد و تمامی مهمات‌های خود را از حالت سنتی خارج کند تا جایی که بنابر فرمایش امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش، جابجایی مهمات از فضای باز به زاغه‌های سرپوشیده شبیه به یک معجزه تلقی شد. علاوه بر این در حوزه زرهی، توپخانه و بالگردی نیز به گلوله‌های هوشمند دست یافته‌ایم.
امیر سرتیپ حیدری دستاوردهای مهم حوزه تحرک را مرهون حمایت و پشتیبانی فرمانده بصیر و  با تدبیر ارتش دانست و  تاکید کرد: اگر حمایت‌های ستاد کل نیروهای مسلح، صنایع داخلی کشور و فرمانده کل ارتش نبود قطعاً دستاوردهای مهم نیروی زمینی ارتش تحقق پیدا نمی‌کرد.
وی در پایان عملکرد معاونت آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش را قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: امروز کارکنان آماد در سرتاسر یگان‌های نزاجا عالمانه، متواضعانه و متعهدانه ماموریت‌های مهم را انجام می‌دهند و در ارتقا تحرک ابن نیرو نیز گام‌های بزرگی را برداشته‌اند.
منبع : ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین