تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
plusresetminus
حزب الله: یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: مردم بیش از هر چیزی از بی عدالتی گله مند هستند و نخواهند پذیرفت مدیران متخلف که امروز در مسئولیت نیستند آزادنه بچرخند و با آنها برخورد صورت نگیرد.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۶۵۹
آصفری: مردم مشکلات را می‌پذیرند اما بی عدالتی را نه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد حسن آصفری در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس به عنوان نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص از عملکرد نهاد ریاست جمهوری دولتهای یازدهم و دوازدهم بیان کرد: این تحقیق و تفحص مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم می باشد. مبارزه با شبکه درهم تنیده مفسدان اقتصادی کشور نیازمند یک اراده فولادی می باشد، تصمیمات و سیاستهای اجرای غلط زمینه از بین رفتن امکانات را فراهم کرده است و منجر به افزایش بی رویه قیمتها، بیکاری و بالا رفتن نرخ هزینه های درمانی شده است. مردم بیش از هر چیزی از نابرابری اجتماعی و بی توجهی به عدالت ناراضی هستند، عدالت از صفات ذات الهی است.
وی در ادامه گفت: تبعیض در انتصاب مدیران و ایجاد شرایط ویژه برای دسترسی بستگان و برخی از مدیران ارشد نهاد ریاست جمهوری به پست و مقام نوعی بی عدالتی است، باید در دستگاه حکومت اسلامی از بروز نابرابری و بی عدالتی پیشگیری کرد. هر کسی آگاهانه یا ناآگاهانه خلاف موازین نظام حرکت کند چه در مسئولیت باید و چه در پست نباشد باید با آن برخورد شود.
نماینده مردم اراک گفت: چه کسی زمینه نفوذ جاسوسها در نهاد ریاست جمهوری را فراهم کرده است، چه کسانی نظر دادند که ۶۰ تن طلای ذخیره کشور تبدیل به سکه شده و وارد بازار شود و سرانجام سلطان سکه به وجود آید. چه کسی نظر داد ۱۸ میلیارد دلار ذخیره ارزی کشور وارد بازار شود و سر از چهار استانبول دربیاورد؟ مردم گلایه مند هستند، چرا با مدیران متخلف برخورد نمی شود.
این عضو کمیسیون امور داخلی در ادامه گفت: باید مشخص شود هزینه سفر رئیس جمهور و تیم همراه آن به کشورهای خارجی و اقامت در هتلهای ویژه چه میزان بوده است؟ در شرایطی که مردم در مشکلات اقتصادی بودند چرا باید هیات همراه رئیس جمهور در سفر بوده و به دلار حق ماموریت دریافت کند.
آصفری در پایان بیان کرد: باید در این تحقیق و تفحص مشخص شود چه کسانی پاداش و هدیه های آن چنانی دریافت کردند، سفرهای خارجی رفتند، انتصابات فامیلی داشتند و در بانکها و موسسات و شرکتهای پولساز  منصوب شدند؟ مردم مشکلات را می پذیرند اما بی عدالتی را نخواهند پذیرفت.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین