کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۴۰ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی کرج توزیع شده است

پایگاه خبری کرج امروز , 21 دی 1400 ساعت 10:52

حزب الله:
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: در حال راه اندازی یک سامانه هوشمند برای برآورد دقیق مشکلات معابر اصلی و فرعی شهر هستیم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به گلایه شهروندان از وضعیت آسفالت برخی معابر سطح شهر اظهار کرد: طی سال‌های گذشته آمار دقیقی از میزان معابر اصلی و فرعی آسیب دیده کرج احصاء نشده است.  
وی به موضوع حفاری‌های دستگاه‌های اجرایی البرز در کرج اشاره کرد و گفت: به تازگی نشستی برای هوشمند سازی مدیریت این حفاری‌ها و چگونگی اجرای پروژه‌های عمرانی شهری برگزار کرده‌ایم و تصمیم لازم در این زمینه اتخاذ شده است.
وی در ادامه به برنامه مدیریت شهری کرج برای ساماندهی معابر مناطق مختلف اشاره کرد و بیان داشت: اکنون در حال راه اندازی یک سامانه هوشمند برای برآورد دقیق مساحت معابر اصلی و فرعی و نیازهای این معابر هستیم که این سامانه با کمک اداره کل راه وشهرسازی استان البرز در دست فعال سازی است .
احمدی نژاد افزود: با فعال سازی این سامانه ضمن شناسایی کامل معابر اصلی و فرعی با اولویت بندی نسبت به بهسازی، آسفالت و ایمن سازی کامل معابر اقدام خواهد شد.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج بیان داشت: تعمیر و بهسازی معابر این کلانشهر از این پس از طریق نرم افزار هوشمند مورد بررسی کارشناسانه قرار می‌گیرد و سپس با اولویت معابر اصلی، نسبت به رفع مشکلات در این بخش اقدام خواهیم کرد.
وی یاد آور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۰ هزار تن آسفالت در معابر کرج پخش شده و برای سال ۱۴۰۱ هم برنامه دقیق و هوشمندی در این بخش ارائه خواهیم کرد.
معاون حمل ونقل و سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج به وضعیت تولید آسفالت در کارخانه آسفالت این کلانشهر اشاره کرد و گفت: روزانه بین ۳۰۰ تن تا یک هزار تن آسفالت در این کارخانه تولید می‌شد ولی طی هفته‌های اخیر این میزان به دلیل افزایش غلظت آلاینده هوا کاهش داشته است.


کد مطلب: 272633

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/272633/۱۴۰-هزار-تن-آسفالت-معابر-اصلی-فرعی-کرج-توزیع-شده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com