تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری با تصویب اصلاحیه بهای خدمات شهرداری موافقت کردند.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۶۳۲
اعضای شورای شهر با لایحه اصلاحیه بهای خدمات شهرداری موافقت کردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عمار ایزدیار با اشاره به اصلاحیه بهای خدمات اظهار داشت: به منظور ساماندهی درخواست‌های مربوط به تراکم‌های مازاد بر طرح تفصیلی در کاربری‌های مختلف که بعضا تناسب شهری را با چالش مواجه می‌کند و نیز با هدف ایجاد تناسب، کنترل رشد همگون شهرو واقعی سازی اخذ هزینه خدمات عممومی، با این لایحه موافقت شد.
رئیس کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: این موافقت به منظور ایجاد توازن منطقه‌ای با تمایز مناطق برخوردار و کم برخوردار در دریافت بهای خدمات ناشی از افزایش تراکم به منظور توسعه سطح اشغال ،ایجاد کنسول طبقه مازاد نسبت به ضوابط پایه مصوب طرح تفصیلی و دستور العمل‌های مصوب در کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری ،اداری، خدماتی و حریم شهر و ... توسط شهرداری اصلاح می‌شود.
ایزدیار بیان کرد: اگر این هزینه‌ها برای اداره شهر از محل عوارض و بهای خدمات تأمین نشود، شهر از شاخصه‌های مناسب برای زیست و رفاه شهری محروم خواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: امروز در هر نقطه از شهر، پروژه‌های عمرانی با هدف رفاه شهروندان در حال انجام است و این همه جز با تکیه بر درآمدهای شهروندی از محل عوارض و مشارکت‌های همشهریان میسر نمی‌شود.
 به گفته رئیس کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر کرج؛ افزایش تعرفه‌ها به صورت سالانه، بر اساس منطق اقتصادی و طبق شاخص هزینه‌های اداره شهر انجام می‌شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین