تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
plusresetminus
حزب الله: یک رسانه اقتصادی اسرائیلی از بحران در شرکت صنایع هوایی اسرائیل به‌عنوان بزرگترین شرکت دولتی در این رژیم پرده برداشت.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۶۲۲
گنبد آهنین و صنایع هوایی اسرائیل در آستانه فروپاشی قرار گرفته است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، روزنامه اقتصادی گلوبس در گزارشی خبر داد: امروز شرکت صنایع هوایی اسرائیل با تهدیدی واقعی برای ادامه حیات خود روبه‌رو شده است.
در ادامه این گزارش آمده است: این شرکت حدود 15 هزار کارمند و کارگر دارد و سالانه بین 4 تا 5 میلیارد دلار هم محصولات نظامی می‌فروشد اما به‌طور کامل در قبضه سیاستمداران و مسئولین دولتی قرار دارد، در حالی که باید در یک بازار رقابتی فعالیت کند به هیچ عنوان قابلیت رقابت چه در بعد داخلی و چه خارجی را ندارد.
گلوبس فاش کرد، طی چند سال گذشته صدها نفر از مهندسان این شرکت آن را ترک کرده و به استخدام شرکت‌های دانش‌بنیان دیگر در آمده‌اند و همین امر باعث شد تقریباً 6 درصد از کارمندانش را فقط در سال گذشته میلادی از دست بدهد.
در پایان این گزارش هم تأکید شده است: در چنین شرایطی تا 5 سال دیگر خبری از توسعه تولیدات این شرکت از جمله گنبد آهنین نخواهد بود، حال اگر حزب‌الله و حماس موشک‌هایی پیشرفته‌تر در اختیار بگیرند چه خواهد شد؟ فقط می‌توان گفت زیان واقعی آن را امنیت اسرائیل متحمل می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین