تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
plusresetminus
حزب الله:رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص جلسه امروز کمیسیون متبوع خود و رسیدگی به موضوع تخلفات و جرائم داوطلبان کنکور ۹۷ تا ۹۹ و کنکور امسال گفت:به خانواده‌های درگیر این موضوع این نوید را می دهیم که رایی خارج از عدالت صادر نخواهد شد،با توجه به توضیحات ارائه شده به نظر می رسد که ۹۵ درصد از داوطلبان از اتهامات وارده تبرئه خواهند شد.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۵۸۵
۹۵ درصد داوطلبان از اتهامات وارده در خصوص تخلفات کنکوری تبرئه خواهند شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا منادی سفیدان درخصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:در نشست امروز کمیسیون موضوع نحوه اجرای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری مورد بحث و بررسی قرار گرفت،سازمان سنجش در این خصوص به ۲ هزار پرونده تخلف کنکور ورود کرده است که برخی از آن ها  مربوط به داوطلبان سال‌های ۹۷ تا ۹۹ و برخی مربوط به داوطلبان کنکور امسال هستند.
وی افزود:داوطلبان سال‌های ۹۷ تا ۹۹ اکنون در دانشگاه در حال تحصیل هستند،سوال برخی از نمایندگان از رییس سازمان سنجش هم این بود که سازمان سنجش بر چه مبنایی پرونده برخی داوطلبان که در حال حاضر دانشجو هستند را رسیدگی کرده است؟ با توجه به توضیحات ارائه شده در نشست امروز نزدیک ۹۵ درصد از داوطلبان از اتهامات وارده تبرئه خواهند شد چرا که در بسیاری از این موارد، افراد از سر مسائل شخصی نسبت به سایر داوطلبان شکایاتی را ارسال کرده‌اند.
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد:به هرحال سازمان سنجش تمامی موارد تخلف را رسیدگی می‌کند،ما هم این موضوع را تا رسیدن به نتیجه دنبال خواهیم‌کرد و به خانواده‌های درگیر این موضوع  این نوید را می دهیم که رایی خارج از عدالت صادر نخواهد شد.
وی در پایان اضافه کرد:سازمان سنجش تعامل خوبی با مجلس آغاز کرده است و در جلسه امروز هم رییس جدید سازمان دغدغه‌ و مسائل مورد نظر نمایندگان را به خوبی مورد توجه قرار داد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین