تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
plusresetminus
حزب الله: رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور ضمن تشریح میزان تماسها با خط ملی اعتیاد طی ۹ ماه سال جاری بیان کرد: از میان تماس گیرندگان، ۸۳.۲ درصد آنها زن بوده‌اند.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۵۸۴
درخواست«دستگیری» معتاد آزارگر خانواده، عمده علت تماس‌ با خط ملی‌ اعتیاد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فاطمه رضوان مدنی  ضمن تشریح میزان تماس‌های خط ملی اعتیاد طی ۹ ماه سال جاری، اظهار کرد: ۳۵۰ هزار و ۲۶۱ نفر تا پایان آذرماه سال جاری با خط ملی اعتیاد تماس گرفته‌اند و به این ترتیب تا پایان آذر به ۹۵.۷۷ درصد تماس گیرندگان پاسخ داده شده است. 
به گفته وی، از میان این تماس گیرندگان، ۸۳.۲ درصد زن بوده‌اند و مادران و همسران بیشترین تماس‌گیرندگان زن را تشکیل داده‌اند. 
رضوان مدنی در پاسخ به این سوال که تماس گیرندگان بیشتر درخصوص چه مواردی سوال داشتند بیان کرد: از بین مواد اعتیادآور، بیشترین سوال به ترتیب اولویت درباره ماده اعتیادآور گل، شیشه و تریاک بوده است. 
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی این را هم گفت که شایع‌ترین سوالات و درخواستها در ماه گذشته به ترتیب مربوط به درخواست دستگیری معتادی که در منزل باعث آزار و اذیت خانواده می‌شود، ادامه درمان معتادانی که به کرونا مبتلا هستند و درخواست راهنمایی برای انتخاب مرکز درمان اعتیاد بوده است.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین