تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
plusresetminus
حزب الله: معاون توليد، پشتيباني و خدمات فني شركت زامياد از شكسته شدن ركورد توليد روزانه كاميونت پادرا پلاس در اين شركت خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۵۷۸
توليد بيش از ۱۰۰ دستگاه كاميونت جديد در شركت زامياد/ ركورد توليد روزانه "پادراپلاس" شكسته شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مسعود باريده با اعلام اين خبر، افزود: برنامه ريزي هاي راهبردي و استراتژيك شركت زامياد به منظور جايگزيني كاميونت زامياد Z24 با كاميونت پادراپلاس در سال جاري نتيجه بخش بود و اين شركت توانست در اواسط دي ماه، توليد اين محصول را به بيش از ۱۰۰ دستگاه در روز برساند.
وي در ادامه با اشاره به پيشي گرفتن توليد پادرا پلاس نسبت به كاميونت زامياد Z24 يادآور شد: در روزهاي آغازين توليد كاميونت پادراپلاس در اواخر سال گذشته، درصد توليد اين محصول نسبت به كاميونت زامياد Z24 بسيار ناچيز بود كه با برنامه ريزي انجام شده، در حال حاضر نسبت توليد پادراپلاس به كاميونت زامياد Z24 بيشتر شده است.
معاون توليد، پشتيباني و خدمات فني شركت زامياد با بيان اين موضوع كه "پادراپلاس" از مجهزترین كاميونت های کشور به لحاظ طراحی زیبا، قدرت و استحکام بالا، توان حمل بار بالا و دارای قیمت مناسب است، تاكيد كرد: تمركز بر رعایت استانداردهای توليدي و به روزرسانی در تجهیزات رفاهی و فنی به منظور جلب نظر و سلائق مشتريان از اهداف توليد اين محصول بوده است.
گفتني است، همزمان با افزايش توليد پادراپلاس، برنامه ریزی ویژه ای برای حفظ کیفیت و بهبود مستمر اين محصول صورت پذیرفته، بطوريكه بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ايران (ISQI)، کامیونت پادراپلاس شرکت زامیاد اخيرا موفق به دریافت سه ستاره کیفی شده است.
منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین