تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
plusresetminus
حزب الله: وزیر کشور گفت: تلاشمان این است محدودیت های جدید کرونایی در کشور اعمال نشود، اما همه چیز مشروط به رفتار مردم است.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۵۷۷
تلاشمان این است محدودیت کرونایی جدیدی در کشور اعمال نشود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد وحیدی امروز(20 دی) در کرمانشاه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی کشور و اعمال محدودیت های جدید کرونایی گفت: متاسفانه با آمدن سویه امیکرون به کشور نگران اوج گیری دوباره کرونا هستیم. البته امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم گرفتار موج جدیدی نشویم.
وزیر کشور تصریح کرد: تلاش ما این است که محدودیت های جدیدی اعمال نشود، اما همه چیز مشروط به رفتار مردم و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی است.
وحیدی گفت: اگر مردم پروتکل ها را رعایت کرده و ماسک بزنند و نسبت به تزریق واکسن اهتمام داشته باشند، احتمال وقوع پیک ششم کاهش یافته و محدودیت جدیدی اعمال نمی شود.
به گزارش ایسنا، وزیر کشور در ادامه با تاکید بر لزوم آبادانی و رونق مرزهای استان کرمانشاه گفت: برای اینکه مردم کرمانشاه از مواهب مرز منتفع شوند باید آبادانی مرزها در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: علاوه بر این معیشت مرزنشینان باید مورد تاکید و توجه باشد و تمام پایانه های مرزی باید فعال شوند.
وحیدی با اشاره به وجود پنج مرز رسمی در استان کرمانشاه، گفت: کرمانشاه زیرساخت های خوبی برای تبادلات مرزی با عراق دارد و باید این زیرساخت ها تقویت و از آنها بهره برداری شود.
وزیر کشور گفت: کرمانشاه یکی از معابر  اصلی در بحث تردد زوار کربلا است و باید از این فرصت ها استفاده شود تا برکات مرز در زندگی مردم بیاید. 
وی افزود: در این زمینه برنامه هایی طراحی شده که باید با قدرت دنبال شود.
وحیدی در ادامه در خصوص جداسازی بخشی از سومار استان کرمانشاه و الحاق آن به استان ایلام گفت: چنین چیزی صحیح نیست و هیچ تغییری بین مرزهای بین استانی ایجاد نمی شود.
وزیر کشور در ادامه در خصوص بکارگیری نیروهای جوان و انقلابی در دولت سیزدهم گفت: جوانان موتور اصلی حرکت در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی بودند و قطعا در گام دوم انقلاب هم محور خواهند بود.
وی تاکید کرد: کشور امروز باید با اتکا به همین جوانان جلو برود و یکی از اولویت های اصلی استانداران هم بکارگیری همین جوانان است.
وحیدی تاکید کرد: باید با بکارگیری جوانان انقلابی زمینه حرکت جهادی کشور به سمت پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر فراهم شود.
وزیر کشور در خصوص اینکه چرا امیری مقدم پیش از انتصاب به عنوان استاندار کرمانشاه به تازگی در سمت دیگری -مدیرکل امور اتباع وزارت کشور- منصوب شده بود نیز گفت: ایشان به تازگی در یک سمت دیگر بکارگیری شدند که با توجه به اصرار مردم استان بر بومی بودن استاندار، ایشان را انتخاب کردیم.
وی افزود: البته آقای امیری مقدم از قبل هم جزو گزینه های تصدی استانداری کرمانشاه بودند و سوابق و تجارب ایشان از قبل لحاظ شده بود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین