کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حدود 13 هزار صندوق امانات بانک گردشگری در خدمت حفظ دارایی‌های ارزشمند مردم

20 دی 1400 ساعت 13:02

حزب الله:صندوق های امانات بانک گردشگری با هدف حفظ اسناد و دارایی‌های ارزشمند مشتریان از سال های گذشته در شعب منتخب بانک دایر شده و در خدمت مردم قرار گرفته است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از  روابط عمومی بانک گردشگری، در مجموع تعداد صندوق های امانات این بانک شامل بیش از 10 هزار و 500 صندوق کوچک، بیش از یک هزار و 200 صندوق متوسط و بیش از یک هزار و 200 صندوق بزرگ را شامل می شود.
تا سال گذشته 4 شعبه در تهران و شهرستانها دارای صندوق های امانات فعال بود اما از سال جاری تعداد شعب فعال دارای صندوق های امانات بیشتر شده و بتدریج رو به افزایش است.
در سال جاری، صندوق های فعال سه شعبه بانک گردشگری در تهران به مجموع صندوق های فعال افزوده شد و اکنون 7 شعبه صندوق‌های امانات خود را به مشتریان و متقاضیان اجاره می دهند.
این گزارش حاکیست: قرار است تا پایان سال جاری نیز چهار شعبه دیگر بانک گردشگری در تهران نیز بتدریج فعال شوند تا مجموع شعب صندوق امانات فعال شعب بانک به 11 شعبه در کشور برسد.
در حال حاضر در تهران شعب سیدجمال الدین، گلوبندک، امام حسین(ع)، سه راه عمار و مهستان و شعب مرکزی در کرمان و اصفهان دارای صندوق امانات فعال و در خدمت مردم و مشتریان بانک گردشگری هستند.
صندوق‌های امانات بانک گردشگری در شرایط امروز بهترین راه برای حفظ اسناد ارزشمند و سرمایه‌های مردم است.
شرایط استفاده از صندوق امانات بانک گردشگری برای همه افراد یکسان و مدت اجاره این صندوق‌ها یک ساله است و تمدید آن منوط به موافقت بانک خواهد بود. زمان استفاده از صندوق امانات بانک نیز فقط در ساعات اداری میسر است.
بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد.


کد مطلب: 272560

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/272560/حدود-13-هزار-صندوق-امانات-بانک-گردشگری-خدمت-حفظ-دارایی-های-ارزشمند-مردم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com