تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
plusresetminus
حزب الله: رهبر حزب دموکراتیک اقلیم کردستان عراق تاکید کرد، انتخاب هیئت ریاست پارلمان جدید عراق آغاز مهمی برای اصلاح روند سیاسی و پایه و اساسی برای ایجاد آینده با ثبات و تحکیم دموکراسی و شراکت در عراق است.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۵۴۴
پیام تبریک الکاظمی به حلبوسی/بارزانی: تعیین ریاست پارلمان آغازی برای اصلاح روند سیاسی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مسعود بارزانی، رهبر حزب دموکراتیک اقلیم کردستان عراق گفت: انتخاب رئیس پارلمان جدید عراق و معاونانش گام مهمی در روند سیاسی عراق است. ما به محمد الحلبوسی، رئیس جدید پارلمان و حاکم الزاملی، معاون اول وی و شاخوان عبدالله، معاون دوم وی تبریک می‌گوییم.
وی تاکید کرد: همچنین به تمام اعضای پارلمان و رای دهندگان و شهروندان تبریک می‌گوییم. این اقدام آغاز مهمی برای اصلاح روند سیاسی و پایه و اساسی برای ایجاد آینده با ثبات و تحکیم دموکراسی و شراکت در عراق است.
مسعود بارزانی گفت: ما از تمام دوستان و طرف‌های سیاسی که به تعهدات خود عمل کردند و باعث موفقیت این روند شدند تشکر می‌کنیم. گامی که پارلمان امروز برداشت فرصتی برای تحقق وحدت و گشودن صفحه جدیدی برای حل چالش‌ها و ایجاد اعتماد میان گروه‌های عراقی است.
مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان نیز با محمد الحلبوسی تماس گرفته و انتخاب وی به عنوان رئیس پارلمان جدید عراق را تبریک گفت.
در این راستا مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در توییتی نوشت: امروز روز بزرگی در تاریخ ما و مناسبتی برای اتحاد و گردهم آمدن عراقی‌ها در راه اصلاح و قدرت بخشی به کشور و وحدت ملی است.
وی گفت: ما به محمد الحلبوسی و معاونانش تبریک می‌گوییم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین