تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
plusresetminus
حزب الله: شهروندان آمریکایی برای تنبیه و انتقاد از جو بایدن، با به راه انداختن هشتگی در توییتر، به افزایش قیمت‌ها و قفسه‌های خالی فروشگاه‌ها اعتراض کردند.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۵۲۵
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، هشتگ #BareShelvesBiden (قفسه‌ها خالیست، بایدن) روز گذشته در صدر موضوعات پرطرفدار توییتر قرار گرفت. این هشتگ برای دومین بار طی چند ماه گذشته، در اعتراض به اقتصاد آمریکا و بحران زنجیره تامین کالا ایجاد شد.
به گزارش اسپوتنیک، این هشتگ از سوی کاربران رسانه‌های اجتماعی برای تنبیه رئیس جمهور آمریکا ایجاد شده است. قفسه‌های خالی فروشگاه ها، افزایش قیمت‌ها و تمجید بایدن از پیشرفت دولت در حل مشکلات زنجیره تامین، دست به دست هم دادند تا کاربران آمریکایی اعتراض خود را در قالب این هشتگ بیان کنند. کمبود محصولات و کالاها، قیمت‌ها را افزایش داده و تورم را به سطوح بالاتری کشانده است.
بایدن در سخنرانی خود درباره بحران زنجیره تامین در اواخر سال گذشته به نشانه‌هایی اشاره و بیان کرد که گلوگاه‌ها در حال رفع مشکل هستند. رئیس جمهور آمریکا روند خرده‌فروشی‌ها نسبت به سال گذشته را افزایشی خواند و به بهبود خدمات پستی در آمریکا اشاره کرد. بایدن همچنین به کاهش قیمت گاز پس از افزایش  آن در اوایل سال جاری تاکید کرده بود.
بحران زنجیره تامین و کمبود کالا در خواربارفروشی‌های آمریکا موضوع جدیدی نیست. اما این هفته و با اولین بارش برف، قفسه‌ها خالی‌تر از گذشته بنظر می‌آیند. اکثر کاربرانی که از این هشتگ حمایت کردند، عکس‌هایی از قفسه‌های خالی و نیمه خالی سوپرمارکت‌ها را به اشتراک گذاشتند.
بایدن و قفسه خالی فروشگاه های آمریکا
کمبود اجناس در قفسه فروشگاه های آمریکا
کمبود اجناس در آمریکا
بحران تامین اقلام در آمریکا
انتهای پیام/
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین