تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
plusresetminus
حزب الله:به دلیل استقبال شهروندان و جامعه قرآنی شهر کرج، مهلت ثبت نام ششمین دوره مسابقات قرآنی محلات تا فردا، بیستم دی ماه تمدید شد.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۴۶۲
تمدید مهلت ثبت نام ششمین دوره مسابقات قرآنی محلات
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و تفسیر و در رده‌های سنی ۴ تا ۴۰ سال برگزار می‌شود.
رشته‌های مسابقات قرآنی برای رده سنی ۴ تا ۷ سال در حفظ ۷ سوره، ۱۵ سوره و ۲۶ سوره از جزء سی‌ام قرآن کریم و برای رده سنی ۸ تا ۱۱ سال، قرائت تقلیدی سوره حمد استاد عبدالباسط، استاد منشاوری و حفظ ۱ جزء و ۳ جزء از قرآن کریم در نظر گرفته‌شده است.
برای رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز ترتیل، قرائت تقلیدی سوره (طارق) استاد عبدالباسط، استاد منشاوری و استاد مصطفی اسماعیل و حفظ ۵ جزء و ۱۵ جزء از قرآن تعیین شده است.
همچنین رشته‌های ترتیل، قرائت آزاد، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن برای رده‌های سنی ۱۹ تا ۴۰ سال و ۴۰ سال به بالا و رشته تفسیر و مفاهیم سوره لقمان نیز برای رده سنی ۸ سال به بالا در نظر گرفته‌شده است.
در بخش ویژه این مسابقات نیز، خطابه قرآنی با رویکرد آیات جهاد و شهادت، سبک زندگی قرآنی و اخلاق اسلامی در سه رده زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۹ سال به بالا در نظر گرفته‌شده است.
گفتنی است؛ شهروندان و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات قرآنی جهت اطلاع از نحوه و شرایط ثبت‌نام در مسابقات، دریافت فایل‌های قرائت تقلیدی، انتخاب قرعه‌ها و اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس sfe.karaj.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۳۴۴۹۴۰۰۰ تماس حاصل کنند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین